Vet inte om jag är singel, får aldrig nulla, min tjej sover inte hemma längre, pökar med andra karlar och tömmer mitt konto. Vad tror ni är jag singel eller?
Nej, det låter som du har en MC-tjej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om jag är singel, får aldrig nulla, min tjej sover inte hemma längre, pökar med andra karlar och tömmer mitt konto. Vad tror ni är jag singel eller?
Nej, det låter som du har en MC-tjej.
Gift sedan 11 år + 2 barn + katt + 2 hojar + 1 bil + hus..Snacka om Svensson.![]()
Haha, jaa..Det enda som fattas är väl husvagnenOJA NI är sååå svensson så
Singel och nöjd...säger som några andra vem hinner med dejta när man har så mycke å stå i annars
![]()
Dessa är åxå missade.
Singel + tjöper tjärlek
Sambo + tjöper tjärlek
Gift + tjöper tjärlek
Singel + säljer tjärlek
Sambo + säljer tjärlek
Gift + säljer tjärlek
Nej? En snabb sökning med enda sökkriterium "tjej" ger 2116 träffar. Det är en märklig slump att "2116 träffar" också är precis vad en genomsnittlig MC-tjej hinner med under ett år.
Haha, jaa..Det enda som fattas är väl husvagnen![]()
Näver!Japp men den kanske kommer till sommaren
![]()
Haha, varför så bitter Mattias?
(Sluta sno mina tjejer ditt as :mad)
Sålänge det inte tittar in en tjej som är brunnet (170/50) som har ett fint arbete och ärvt en förmögenhet.
Ber mig att säga upp mig från jobbet så jag kan göra vad jag tycker är roligt och betalar mina intressen, låter mig dricka öl i kalsonger i soffan.
När hon kommer hem så lagar hon mat städer och är till mitt förfogande när jag ropar.
Nej? En snabb sökning med enda sökkriterium "tjej" ger 2116 träffar. Det är en märklig slump att "2116 träffar" också är precis vad en genomsnittlig MC-tjej hinner med under ett år.
Näver!![]()
Du känner inte honom, han skulle ALDRIG köra med husvagn..Jo då herr plast vill säkert ha en stor en så han kan ta med allt på semestern
![]()
Du känner inte honom, han skulle ALDRIG köra med husvagn..![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|