Civilpoliser på Bulten!!!

danne_7704

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2006
Hoj
ZZR
Var ute och körde på Bulten och mötte 3st "civil" poliser på Motarder... det höll en bra fart så jag skulle inte vilja få dem efter mig... Dom hade väldigt diskreta kläder så det var svårt att se att de var poliser... När de var 10 m bort såg jag att det stod polis på bröstet... Jag kan säga att jag var glad att jag vid mötet inte körde snabbare än vad jag gjorde...

De har även synts till uppe vid arlanda i veckan...

Det kanske var Polisens TT?

Du vet hur det börjar. Det har varit GP på TV förra helgen, Polis-Göran slår sig ned bland sina MC-burna kollegor och utbrister:
- Vafan, så svårt ser det ju inte ut att vara, kan en gänglig italiensk spoling så kan väl jag. Jag lovar att jag skulle kunna kvala in med Bumsen om jag bara får slicks och byta fjädrar i gaffeln.

Hans kollegor sätter pannbiffarna i halsen och det tar några sekunder innan första kollegan lyckats svälja undan så han upprört kan replikera:
- Du?? Kvala in i ett GP? Du har ju knappt skrapat topparna på din Bumse. Är det någon som har en chans att kvala in så är det väl ändå jag?!

Och sen är det igång. Du såg inga kvinnliga polisaspiranter med paraplyer i slutet av Bulten? :)

Last edited:
danne_7704 skrev:
2413089 Var ute och körde på Bulten och mötte 3st "civil" poliser på Motarder... det höll en bra fart så jag skulle inte vilja få dem efter mig... Dom hade väldigt diskreta kläder så det var svårt att se att de var poliser... När de var 10 m bort såg jag att det stod polis på bröstet... Jag kan säga att jag var glad att jag vid mötet inte körde snabbare än vad jag gjorde...

coolt :näsblod

jag har hört att tyska polisen tränar där med..

Bifogat

• nam333.JPG
    nam333.JPG
    21.3 KB · Visningar: 422
Jaaa :kär

Och här är Mr himself nere vid rosenhill och inspekterar depån...

:tummenupp :D

ist för räkmackor så serverade man mozartkulor å glühwein!

Bifogat

• hitler.jpg
    hitler.jpg
    18.7 KB · Visningar: 120
danne_7704 skrev:
2413089 Var ute och körde på Bulten och mötte 3st "civil" poliser på Motarder... det höll en bra fart så jag skulle inte vilja få dem efter mig... Dom hade väldigt diskreta kläder så det var svårt att se att de var poliser... När de var 10 m bort såg jag att det stod polis på bröstet... Jag kan säga att jag var glad att jag vid mötet inte körde snabbare än vad jag gjorde...

brassa dom mycke bakhjul lr?

IronMike skrev:
2414917 Jaaa :kär

Och här är Mr himself nere vid rosenhill och inspekterar depån...

:tummenupp :D

ist för räkmackor så serverade man mozartkulor å glühwein!

Ahhh, wie mange pferdsträrken hast es? Ist es guht slangen mit?

Edit: Können vir ein full Akrapovic karbon-auspuffen aus meine neuligen invadieren land Tjeckoslovakien montieren fur kleiner wicht, mehr effekt und "bling"?

Last edited:
DR-Zätare skrev:
2415027 Ahhh, wie mange pferdsträrken hast es? Ist es guht slangen mit?
:rofl :rofl :rofl :rofl
AHAHAHAahahah.....ahaha...*kippar efter andan*..

Fy fan va guld! Det där räddade min måndagsförmiddag...

Är det ok om jag snor den där och har i min signatur?

Bananhjärna skrev:
2415076 :rofl :rofl :rofl :rofl
AHAHAHAahahah.....ahaha...*kippar efter andan*..

Fy fan va guld! Det där räddade min måndagsförmiddag...

Är det ok om jag snor den där och har i min signatur?

Min text får du gärna låna, bilden kan jag inte lova bort eftersom den inte är min.

DR-Zätare skrev:
2415027 Ahhh, wie mange pferdsträrken hast es? Ist es guht slangen mit?

Edit: Können vir ein full Akrapovic karbon-auspuffen aus meine neuligen invadieren land Tjeckoslovakien montieren fur kleiner wicht, mehr effekt und "bling"?

JAH!!! Dass ist riktisch! Woh kan mann den slingerbülten finden jah?? Essen dass bajjjjs :tuttar Roligast hittills

Afterburner skrev:
2416071 JAH!!! Dass ist riktisch! Woh kan mann den slingerbülten finden jah?? Essen dass bajjjjs :tuttar Roligast hittills

Avdelningen språkslakt:

Woh ist Stockholm-schleife (Bulten)? Ich wolle ein neue bahnrennenrekorden mit mein sehr schnelle Bääämer sätzen!

Scorpion.SE skrev:
2416054 Meh, för oss som inte pratar tyska, vad betyder det då?

Du, jag tror inte det där betyder mer på tyska än vad det gör på svenska eller vitryska.:tungan

Last edited:
DR-Zätare skrev:
2416098 Avdelningen språkslakt:

Wo ist Stockholm-schleifen (Bulten)? Ich wolle ein neue bahnrennenrekorden mit mein sehr schnelle Bääämer sätzen!

Aber passt auf! Der Stockholmspolizei haffen schnellfahren mit jagdmotarden.

Ich will eine bombenritz auf det stockholm-schleife (bülten) mit mein jagdmotard legen.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025