City Madness -video

Är det bara som jag inbillar mig, eller har det regnat alldeles nyss? Vägen ser fuktig ut på sina ställen.

Bodoe skrev:
Diskuterades det itne förut om denna var lite fejkad? Han kör ju nästan 150 i vissa stunder och det ser inte ens ut som om han kör i 100!

antingen så är hastighetsmätarn "aningen" fel kalibrerad eller så är det en turbohoj han åker på för enligt hast. mätarn så är det ett jäkla ax i den...

Kawadanne skrev:
antingen så är hastighetsmätarn "aningen" fel kalibrerad eller så är det en turbohoj han åker på för enligt hast. mätarn så är det ett jäkla ax i den...

Eller så har han 775cc mer än dig att leka med :crash

Varför kör han så kasst?

Hej,

Jag vet inget alls om streetracing-cyklar, aldrig kört annat än cross/enduro så jag ser inte någon skillnad på hur han kör och hur vemsomhelst annars kör,,, tycker han kör bra för jag skulle vurpat direkt vid första bilen och dött ;-) Jag menar alltså inte att han kör bra för sådant ser jag inte utan hur/varför ser/menar ni att han är en sådan sopa?!

Hur man kan tycka att snubben kör dåligt har jag svårt att förstå! Han har ju sjukt bra kontroll!

Man kan ju se vattenpölar på minst två ställen. Jag skulle vilja se nå'n av er som klagar, hålla er på hjulen under den här körningen...

För övrigt tycker jag att han kör som en idiot, så'nt som bara ett mc-bud bör göra! :lol

// Anders

Det är fan inte första gången han sitter på en hoj...eller så är det det.

Första länken:

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

Open the 168.9.26.28 home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
HTTP 404 - File not found
Internet Information Services

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

More information:
Microsoft Support

Andra länken:
TCP ERROR

There was a communication problem. The system was unable to communicate with the server.

The Web server may be down.
The Web server may be too busy.
The Web server may be experiencing other problems, preventing it from responding to clients.
The communication path may be experiencing problems.

Try connecting to this server later.

Bandit600 skrev:
Ser äckligt likt ut Granada nere i Spanien... men plåtarna på bilarna ser italienska ut ?

Asfalten är sådär vidrig, helt slät, full med skit. Dels regnar det aldrig, dels så blir det alldrig tjälsprickor=omasfaltering. Skiten räcker en miljard år...

Var nere i Kroatien och italien i sommras. Halare asfalt har jag aldrig varit med om (i Kroatien var det)

Men kunde gå på asfalten och hasa sig fram. Precis som när det är frost på asfalten vintertid. Det torde vara ungefär samma fenomen där den här stollen kör.

Det skrev (skreeeee:ade) i varje kurva med bilen, spelade ingen roll hur sakta man körde i princip, det räckte med en 15-20 km för att det skulle börja.

vilka sladdar, sitter han och brosar stopp på bakhjulet hela tiden?
Tokjäkel rent allmänt, men lite för mycket folk och för dåligt väggrepp för att vara riktigt kul.

tror inte hastigheten är fejkad, den verkar ju gå ungefär så fort den skall på de lägre växlarna tycker jag?

Last edited:
Det där kräver sin förare! :fakta

han klarar att växla på slangen och så kör han riktigt nära vissa bilar..de där e nog mer krävande än vissa av no1 s körningar skulle jag vilja påstå! jag skulle inte ens ge mig ut på sånna där hala vägar! :crash

fan va mycket tvåhjulit de var i det där papparazi landet! :fakta

Att klara å växla på slangen och köra nära bilar grejar jag med... ;)

Lite galen snubbe... Är frambromsen trasig eller? Verkar jobba (för)mycket med bakbromsen...
Fega ju ur när mcpolisen dök upp, hoppades på räijs... :)

/R

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...