Citerad och Gilla?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Tidigare fanns det en perfekt liten notifiering om man blivit citerad eller fått "Gilla", numera måste man manuellt kontrollera "gilla" och iallafall jag får ingen information om någon citerat mina inlägg eller inte alls.

Är det på G igen?
 
Last edited:
CYDtR2n.jpg


God damn :hihi (och den blinkar igen, sweet!)
 
Och slutar aldrig göra det heller...
 
Joråsåatte. Här är man borta och kommer tillbaka till 1387 nya "Gilla". Eh, or not så nya... men ja BLINKAR gör det... :crash
 
Först och främst, suveränt fixat Swedie! :tummenupp

Har du hunnit sätta tänderna i citat-notifieringen än? :smasha



P.S Förra rolleyes-smiley var snyggare och bättre :7peta
 
Upptäckte först nu att "Visa svar" är det jag letat efter, så då är ju plattformen halvvägs där. Nu saknas bara funktionen att bli informerad om när man blir citerad.
 
Jag är på semester :) när man är åter med energi för att knacka på datorn så ska det fixas allt som saknas.
 
Jag är på semester :) när man är åter med energi för att knacka på datorn så ska det fixas allt som saknas.

Semester! :va, driver man en sådan här viktig sida kan väl semester aaaldrig tillåtas :7peta, får nog ta ett snack med din arbetsgivare om detta :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top