Citat här på Sporthoj.com

Tröstar dig!

Och jag FÅR inte ens ha en signatur...bortplockad permanent och det finns inte ens kvar ngn knapp för att lägga in en ny. Så jävla elakt.

Rally round tha family
With pockets full of shells

"We are in Grand Prix Racing, so why would we use a street engine? This is like a jockey riding a donkey in a horse race...."
KTM GP technical boss Harald Bartol

This is my bike. There are many like it but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My bike, without me, is useless. Without my bike, I am useless. I must drive my bike true...

Autobahn, Kraftwerk, Deutsche kvalität

Tack till banåkning för alla klockrena bandagar i sommar, vi syns nästa år och då är vi ännu snabbare!

---...inte för att det behövs - men för att det går...---

Idrott luktar svett
Sport luktar bensin

Afrikansk roulette: man stoppar in den genom ett av fem hål i en vägg. Bakom fyra av hålen sitter bögar, bakom det femte sitter en kannibal.

Är man inte snabbast runt banan får man försöka vara coolast i depån...

Speed doesnt kill, it is the sudden loss of it that does

Its a bike! its made to be ridden like theres no tommorrow

Ika I Rutan strejkar: allt ska vara klämkÄckt å mysgUlligt Å så, ja strÄjkar hÖrnI, jag lÄgger mig ner hÄr så vÄntar jag så sÄtter ni på någåt ÄCKligt för annars kåmmer det ingen Otäck mUsik så bara ligger jag hÄr för rÄsten av programmet så detså HA...... Ahhh nu ligger jag hÄr och vÄntar

And for the "hog it out" crowd: you seemed to have missed the point here: raw airflow numbers in this case don't equate to more "area under the curve" only peak HP at very high flow. The secret to winning races is finishing first. Only dyno competitors (like audiophiles or audio equipment enthusiasts) win with highest peak HP numbers.

"Framtiden Är Som En Babianröv: Färgglad Och Full Av Skit."

Läcker Den Olja Så Finns Det Olja I Den.

250 räser. För att du är värd det.

PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER!!!

kom typ på igår att jag fyllde år...! Vi borde ta bort ålder o delas in på hur gammal man är baserat på antal dagar. Så går nog "åren" mindre noterade förbi...

Medborgare!!! Jag offrar mej!!!

"There is a grey blur, and a green blur. I try to stay on the grey one..." - Joey Dunlop

54 is the shit - know about it!

Från försökringsforumet om invalidhetsersättning:

Allt går att jaga

Ursäktar mina stavfel, men vafan spelar det för roll på internet...

Alla snackar om att man ska skaffa ett liv.....jag undrar bara vart man kan köpa ett sådant???

Livet känns som bäst alldeles innan man skiter ner sej........

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT