Cirkus i stan - 2 Lejon på rymmen i helsingborg

sååå nu vet jag..

fick pratat med samma tanten

Polisen> välkommen till polisen skåne

Kungen> Hej det är jag igen. torstein du vet killen med lejonen

Polisen> Ja Hej.

Kungen> joo jag bara undrar om ni har fångat de än ?

Polisen> Klick.

Kungen> Hallååååååå

sedan har jag ringt ca 20 gångar dit och nu står det två vitklädde killar med en vit tröjja utanför dörren och vill in.

skumt.
:ätapiller :galen

Hbgq jag tror det är rätt lungt o komma hit i morgon eftersom de två vitklädda killarna med den vita tröjjan letar nog efter lejonen. fast nu tror de att de är här hos mig.

fattar inget.

Last edited:
Jag vill oxå ha sådana där piller som Kungen knaprar på :nicka :hihi

bara kom o hälsa på. har så det räcker till hela sporthoj känns det som.

kolla FASS.se

Depolan
morfin Meda

sen kan vi flyga tillsammans

brukar ligga leka med de. typ
en till dig och två till mig o nej nu tog du en för mycket o då får jag ta en till o sen glömer jag hur många du har tagit så jag får ta tre till och då säger den andra att det är oreättvist

näää nu skall jag sluta svamla annars tror ni ju jag är högre än jag är.

TTFN

Kungen skrev:
2349384 bara kom o hälsa på. har så det räcker till hela sporthoj känns det som.

kolla FASS.se

Depolan
morfin Meda

sen kan vi flyga tillsammans

brukar ligga leka med de. typ
en till dig och två till mig o nej nu tog du en för mycket o då får jag ta en till o sen glömer jag hur många du har tagit så jag får ta tre till och då säger den andra att det är oreättvist

näää nu skall jag sluta svamla annars tror ni ju jag är högre än jag är.

TTFN

:D Tja dom verkar ialla fall göra att du inte har det så tråkigt :tummenupp

Welll tråkigt vet jag inte..

knapra piller ligga sängen med bärbar dator och skriva sporthoj i 2 månader.

Det är jättekul o babbla här ute men inte 24 timmar i dygnet.

bättre ta en pilla till så blir det lite roligare :ätapiller

Kungen skrev:
2349487 Welll tråkigt vet jag inte..

knapra piller ligga sängen med bärbar dator och skriva sporthoj i 2 månader.

Det är jättekul o babbla här ute men inte 24 timmar i dygnet.

bättre ta en pilla till så blir det lite roligare :ätapiller

Tänkte mer på att du skrev en till dig och två till mig. De verkar ju göra så att du inte är ensam utan har lite sällskap :tungan

Krya på dig och ta inte för många av de små vita :ätapiller :pannkyss

Mitra skrev:
2349503 Tänkte mer på att du skrev en till dig och två till mig. De verkar ju göra så att du inte är ensam utan har lite sällskap :tungan

Krya på dig och ta inte för många av de små vita :ätapiller :pannkyss
Tyvärr gör dom att han hallucinerar. Han har inte nån annan där så han får alltså i sig TRE varje gång han delar upp dom med sin låtsaskompiss Bosse. Nej Leif, nej Gunnar... ä fan...

och eftersom jag inte vill det skall bli orättvist så tar jag alla själv och bosse o leif o de andra barnen i hakkebakkeskogen får inga.

Du är en väldigt sjuk människa som behöver närhet och kärlek Kungen. Kom hem till tredje våningen och bli inbäddad i hav av ömhet.
Thomas Dileva text.
Kan ni känna? Det är överallt. Rymden öppnas i vårt hjärta.

Jag är själens krigare med kärlek som vapen. Jag är själens krigare & ljuset i tunneln. Jag är själens krigare & hjälper dig fram till ett paradis.

Glöm bort allt i grön hypnos. Skönhet slåss för oss. Vi gör en kosmisk våg, fjäril längta mer! Glöd! Bli pånyttfödd igen.

Jag är själens krigare med kärlek som vapen. Jag är själens krigare & ljuset i tunneln. Jag är själens krigare & hjälper dig fram till ett paradis.

Bland stjärnor smyger jag & sprider min säd med tankekraft. Min kyss är en virvelvind. Snurra min jord genom svält & nöd. Likgiltigheten är allas död.

Du kan göra allt du vill. Du kan göra allt du vill. Du kan göra allt du vill.

Lala lala, ska drömmar sjunga i det blå. Lala lala, ska drömmar sjunga i det blå. Lala lala, ska drömmar sjunga i det blå. Lala lala, ska drömmar sjunga i det blå.

Shit. han behöver med hjälp Thomas dileva.
eller så går han på samma medicin som jag.

Kungen skrev:

På väg upp till Hbg idag så blev jag stoppad av polisen.
(:huvet :mad: )
Fattar inte hur dom hade tid att kolla trafiken idag..
Dom har väl lejon att leta efter..

Eller ringde dom dig igår och sa att dom hittat lejonen??

Back