Cirkeln är sluten.

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Som sagt, cirkeln är sluten. Jag ska tillbaka till den plats där allt började en riktigt kall dag i mitten av april 2005.
Det var då jag körde i väg med mitt nya racekipage en Polar 300 innehållandes en Aprilia 250.

Målet var Falkenberg och syftet var att erövra dom svenska banorna(hur det gick med det kan vi ta en annan gång fast just på Falken piskade jag både Sege och Jörgen Player:arsele .)

Nog om det, anledningen till att jag skriver detta är att detta blir mitt avskedsrace. Jag kommer lägga av med roadracing efter denna tävling och ägna mig åt lite 70 racing.

Bakgrunden till mitt beslut är att jag helt enkelt inte har tiden att lägga ner just nu på att bli en hyfsad chaufför, husrenoveringen och jobbet tar all tid.

Men, men jag ska nu försöka gå ner 15 kilo och bli färdig med huset så att jag förhoppningsvis någon gång i framtiden komma tillbaka på en 125R och spöa skiten ur skitsege ;)

Så tack till alla underbart roliga och framförallt hjälpsamma mäniskor jag har lärt känna genom roadracingen. Tack!

/Sleven

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back