BlöjRäsern
Gränsfall
Lägg gynnaren i lite klarsprit och fotografera den från sidan och underifrån så skall vi se om vi kan identifiera henem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lägg gynnaren i lite klarsprit och fotografera den från sidan och underifrån så skall vi se om vi kan identifiera henem.
Tackar för frökapslarna för övrigt.
Absolut, för 30 kronor får du en helt duglig äkta Cuban (José L piedra).Finns det även tjänliga rökverk utan en prislapp motsvarande en middag utan mer åt snusdosa?
Tänker likt vin.
Finns det även tjänliga rökverk utan en prislapp motsvarande en middag utan mer åt snusdosa?
Tänker likt vin.
På Cuba föredrar många tobakslagen att inte mekanisera sina jordbruk utan stå fast vid att använda oxar och hästar. Säkert historiskt på grund av att de game svårt att driva traktorer under tidiga embargotiden, och säkert nu för att hålla på sina traditioner.
Hursomhelst, jag ser bara fördelar med att använda traktor i min egen tobaksodling...
View attachment 409268
Jag är ingen stor konsument av cigarrer, men i dag blev det en Romeo Y Julietta, Romeo No.2 på balkongen.![]()
Hej tråden. Har jag frågat hur ofta ni måste fylla på era luftfuktare?
Romeo ska hålla sig nedanför balkongen.
Jag upptäckte att folk tittar snett på en som tjej om man röker cigarr. Whyyyy?![]()
Ni som röker mycket garre...i vilket prisklass ligger era favoriter? Är de "grymma" dyra som as undrar jag då.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |