Chris Birch Ultimate KTM 500

0,004 % av förare av KTM 500 behöver detta. Det är knappt dom har nytta av en 500 heller. En KTM 125 är säkert mer passande för de flesta piloter. Men det gäller ju det mesta...
 
0,004 % av förare av KTM 500 behöver detta. Det är knappt dom har nytta av en 500 heller. En KTM 125 är säkert mer passande för de flesta piloter. Men det gäller ju det mesta...
Jag skulle säga att en KTM 125 är helt åt fanders olämplig att köra längre sträckor på landsväg med.
 
Jag tycker att den verkar ha fått vettiga uppgraderingar även om han antagligen både fått prylarna och pengar för att visa dem.
Ja, men man måste vara en riktig hårding för att åka på långtur och stå ut med vibrationerna på en ktm500. :D
Gissar att syftet med videon är gjord för att göra reklam för tanken från rideomx.com Kanske har han själv nåt intresse i firman efterom han säger "vi" när han pratar om utvecklingen av tanken.
 
Ja, men man måste vara en riktig hårding för att åka på långtur och stå ut med vibrationerna på en ktm500. :D
Gissar att syftet med videon är gjord för att göra reklam för tanken från rideomx.com Kanske har han själv nåt intresse i firman efterom han säger "vi" när han pratar om utvecklingen av tanken.
Han har utvecklat lika mycket som Steve Jobs gjorde med Apple eller är han ingenjör med handpåläggning etc?
 
Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Back
Top