Chrille VS No:18!!!

Chrille or No:18 for president?


  • Antal röstningar
    0

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hovås
Hoj
NADA!
Nu känner jag att det är dags!!!

Hela försäsongen samt konstant under resterande del av året har vi hört det....... -vaddå för något frågar ni er yrvaket?

Jo jiddret mellan Chrille & No18!!!

Nu är det dags! Dags att kora en vinnare av de två så vi får slut på det här eländet! Vem kör fortast här, vem kör fortast där, vem fuskade i omkörningen, vem har fultrimmat, vem var sjuk, vem har högsta kurvhastigheten i den och den kurvan, vem hade den och den varvtiden och vem kan bevisa det etc...etc...etc...etc...!!!

Det finns bara ett sätt att avgöra den här komplexa frågan och jag tycker vi gör det här på BP:s hemsida, det känns mer äkta på något vis... Naturligtvis gäller det även att med ord förklara sitt ställningstagande då alla vill höra diverse motiveringar..... de får gärna vara roliga också!

Givetvis får (skall, bör) komba-tanterna själva vara med och rösta med väl avvägda motiveringar som med precision och skärpa åskådliggör varför just de skall vinna!!!!

PS. Denna diskussion förs även på detta forum: BP-länk DS.
 
Mitt eget val:

Personligen...
så lägger jag nog faktiskt min röst på Chrille (sorry No18) då han har uppvisat en betydligt jämnare körförmåga under året och med en högre lägsta-nivå resultatmässigt. Men som sagt, det är en komplex fråga. Senast i Knutstorp så fick ju No18 någon form av godartat hjärnsläpp och lämnade Chrille kilometervis bakom, sådant skall! ju vägas in vilket gör utgången MYCKET jämn!
Men som sagt, att hålla en mycket jämn låg standard får nog värderas något högre än att fladdra mellan skitkass och topprookieförare!

But this is all a Mooo-point!
 
Falkenberg måste revideras! Det var inget fel på beläggen, däremot på skivorna. ISR skivor med slitna nitar slår ut kolvarna i oken och då blir bromsarna liiite dåliga.
Sviestad: Tvivlar du på en kokande motor? Välkommen den 21/9 och försök spöa mej! Att påstå att du vann när du la dej 200 meter efter jag brutit är bara patetiskt!
A-torp: Med olja på bakdäcket och utan vatten i motorn kan inte ens pudelrockaren köra hoj
Karlskoga: Fegisen vågar inte ställa upp i stor debutant! Att sedan jag inte kan göra mej rättvisa i ett ERF på en hoj utan både väghållning och motor är ganska självklart
Knutstorp: Här visar jag med all önskvärd tydlighet skillnaden på ROOKIE och rookie
Bättre varvtider, mycket bättre placering i rejset och gissa vem som skyller på andra?
Sammanfattningsvis anser jag att en sån här poll borde hållas efter att alla rejs är avgjorda. Eller ännu hellre: Låt sista rejset avgöra! Do or die while trying!
 
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Back
Top