Chrille myser på grid:en

Henric

Fallit tillbaka i sporthojträsket...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu
galleri03_bild31.jpg

Hälsningar Marcus och Henric

Minsann, står han inte där och njuter..... men inte är det Twisted Sisters denna gången??!!

Skönt att få uppleva Veidec ifrån insidan även för mannen som släpper gasen på rakorna.... eller?

Där ser ni grabbar hur en riktig racing-tröja ska se ut. Tack vare den så startade Eriksson som en gud.... Två gånger om dessutom. Att han sen körde omkull är en annan femma och beror antaligen på Dahlbeck... :D

Nej men Chrille...inte menar du väl Dahmheck!! Du menar väl DahlXXX!!?? Du måste lära dig att hålla isär begreppen! :)

\\backande hunden

Last edited:
Det är otroligt svårt att hålla isär den Katrineholmska maffian. Det är riktiga namn och öknamn blandade om vart annat - Juggen, Kraschis, Öberg, Isbjörnen Dalbeck.... och ett par till!!! Och en Stockholmare (och DOM är ju inte riktigt kloka..) som vi naturligtvis skyller på när grejerna lossnar :D
Och vem är du?!?
...Vem är jag? Levande charaader!...

Jadu Chrille, det är inte lätt att hålla reda på allt och alla.... :o

Vem jag är......... hmm... jag är..... backande hunden! låt oss säga så här....jag har serverat dig kaffe flera gånger..... :skrämd och.....

\\backande hunden

backande hunden skrev:
Jadu Chrille, det är inte lätt att hålla reda på allt och alla.... :o

Vem jag är......... hmm... jag är..... backande hunden! låt oss säga så här....jag har serverat dig kaffe flera gånger..... :skrämd och.....

\\backande hunden

Jag tror jag har kopplat. Hade lite problem med den geografiska tillhörigheten där men så slog det mig att vissa av teamen förra året var så 'beresta'.

Bränns det?

Du är inte så dum du trots allt Chrille... visst bränns det...frågan är bara om det är rätt låga... :D

.....vad tror du...?

\\backande hunden

backande hunden skrev:
Du är inte så dum du trots allt Chrille... visst bränns det...frågan är bara om det är rätt låga... :D

.....vad tror du...?

\\backande hunden

Jag gissar rått på "mekanikern med momentskaftet". Eller "Han som skruva när Henric krascha"...

I vinter ska jag kopiera ditt koncept med att märka ut moment på hojen när jag ändå river isär den...

Om det nu var du... :crash

Inte illa alls! Jag är klart impad! :)

I år har det bara blivit momentana ( :D ) inhopp i meckhörnan... och inte ett ord med dig! ..inte ens en delad kaffekopp! Jag såg bara en snabb schymt av kaluffsen på Gelleråsen under BW!

Moment är inte fel.....hade ni haft med det på Falken så.....

\\backande hunden

Släng dig på hojen och kom till A-torp i helgen då. Mellan passen finns god tid för kaffe. Du är inte meksugen?!

Jag tackar för inbjudan, men jag sitter tjockt med ett projekt i jobbet......där blir det oxå kaffe.......fast jag är alltjämt meksugen!

å andra sidan har jag ju inte mer än dryga timman till A-torp så.... kanske jag hiner ner på en fikapaus ändå :D

\\backande hunden

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...