Choking game - begåvat ju!

Mavve skrev:
Strypsex? Onani?

What the HELL are U babbling om? :confused:

Det är ju ett antal som dör varje år efter att de haft strypsex med sin partner, tydligen skall det vara schysst att få orgasm samtidigt som man har syrebrist. :3freak

Markus skrev:
Det är ju ett antal som dör varje år efter att de haft strypsex med sin partner, tydligen skall det vara schysst att få orgasm samtidigt som man har syrebrist. :3freak

Har missat det helt&hållet - jaja, brukar inte befinna mig i den sjuka världen heller....

Tragiskt, men hade varit roligt att prova under "säkra" förhållanden.

Det där kommer väl upp då och då. När jag gick i mellanstadiet så var något liknande inne, folk tröck varandra mot väggar så de fick syrebrist.

Var någon tjomme som hade roat sig med att ge sig själv syrebrist i en bil för ett par år sedan. När han tuppade av stack bilen iväg nerför en backe och orsakade en olycka. Han hade lite att förklara för Harry Haffa sedan kan man säga...

vad har hänt med vanliga hedliga lekar som kubb, kurragöma mm mm ?? Att hålla på med nå dyligt verkar lite väll....ungefär som de ungar som drak tvålen på ofentliga toaletter för att bli berusade :kocko

Kakan skrev:
vad har hänt med vanliga hedliga lekar som kubb, kurragöma mm mm ?? Att hålla på med nå dyligt verkar lite väll....ungefär som de ungar som drak tvålen på ofentliga toaletter för att bli berusade :kocko

Ja eller gamla hederliga mata hästen, gömma korven, parkera bussen i garaget å dom!

Jaja.. Dagens ungdom....

Ett ypperligt sätt att ta död på de aldeles för få hjärnceller somliga har tydligen. Charles Darwin har fortfarande rätt...

Kakan skrev:
Höga, vissa rengöringsmedel innehåller saker som när kroppen bryter ner dessa så bildas GHB.

När vi var unga satt vi ner och hyperventilera tills tills man blev lite snurrig, en tio djupa andetag eller nåt. Sedan ställde vi oss upp och spände musklerna allt vad man orka tills man tuppa av i nån sekund. Givetvis stod nån bakom och tog emot en.

Måste väl vara liknande effekt iaf, och verkar betydligt säkrare än att strypa sig själv.

Många i min föredetta skola höll på med en liknande grej, först skulle man hyperventilera, sen stoppade man blodflödet upp till hjärnan, då slocknade man i några sekunder.

Det verkar ju coolt, synd att jag har ont i halsen så att jag vill fan inte prova det nu men så fort jag blir frisk! :) :yoparty :rolleyes:

Optimalt skrev:
När vi var unga satt vi ner och hyperventilera tills tills man blev lite snurrig, en tio djupa andetag eller nåt. Sedan ställde vi oss upp och spände musklerna allt vad man orka tills man tuppa av i nån sekund. Givetvis stod nån bakom och tog emot en.

Måste väl vara liknande effekt iaf, och verkar betydligt säkrare än att strypa sig själv.

de jobbiga är när ingen står å tar emot för de inte tror att man ska tuppa av :3freak

Biturbo skrev:
Ja eller gamla hederliga mata hästen, gömma korven, parkera bussen i garaget å dom!

Jaja.. Dagens ungdom....

:skrattaåt gömma korven och parkera bussen mmmm va länge sen de :hihi

acura skrev:
Höga, vissa rengöringsmedel innehåller saker som när kroppen bryter ner dessa så bildas GHB.

jo men hur sunt är det då att dricka dessa saker??
jag säger bara en sak droger är ett ofog att man ger morfin för svåra smärtor är en sak men att dricka rengöringsmeddel och tvål för att bli hög??!! näpp urk och fy

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg