superbeast
2-fast-4-you
halååå
ni som byggt fighter av R1-98 hur har ni gjort med choken? går det att få vajern att räcka genom omdragning eller måste man byta? å vilken vajer passar isf?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte bara omplacera choken. Typ sätta den längre ned.superbeast skrev:halåååni som byggt fighter av R1-98 hur har ni gjort med choken? går det att få vajern att räcka genom omdragning eller måste man byta? å vilken vajer passar isf?
nja, chokespaken sitter fast på samma grej som blinkers å hel/halvljusomkopplaren,så det går inteWiseguy skrev:Kan du inte bara omplacera choken. Typ sätta den längre ned.
Man använder den ju bara när man startar.
ok,får kika på det imorn då,tackarpontiac skrev:det räcker med en omdragning.
har ju skruvat för fullt hela dan juRicken skrev:Gå o lägg dig nu, det är en helt Ny dag i morrn. Då kan du fundera över såna här menlösa saker. Tänk hur många som du tvingar att vara vaken nu i säkert en 20min extra bara för att du ska fråga nåt som du kommer upptäcka nästa år när du får fingrarna ur arslet o verkligen börjar skruva.
![]()
Just det, det var så det var på R1:an.superbeast skrev:nja, chokespaken sitter fast på samma grej som blinkers å hel/halvljusomkopplaren,så det går inte![]()
hur drar man dårå??har provat allt men ända sättet ja får den att räcka är om man drar upp den på sidan tanken mellan tank o ram,ser ju inte klokt utpontiac skrev:det räcker med en omdragning.
Jag har bara dragit upp min vajer mellan tank o ram sket i att sätta i den i reglaget då den hade pajat lite...superbeast skrev:hur drar man dårå??har provat allt men ända sättet ja får den att räcka är om man drar upp den på sidan tanken mellan tank o ram,ser ju inte klokt ut![]()
får nog prova att köpa en lös vajer med reglage å montera på nåt annat ställe ändå![]()
jag drog min mellan tank och ram cirka 2cm från främre tankbulten jag höjde tanken fram lite gran för att den skulle gå fritt och det räcker bra och ser bra utsuperbeast skrev:hur drar man dårå??har provat allt men ända sättet ja får den att räcka är om man drar upp den på sidan tanken mellan tank o ram,ser ju inte klokt ut![]()
får nog prova att köpa en lös vajer med reglage å montera på nåt annat ställe ändå![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |