Chocksänkta premier 2005

sgtpepper skrev:
1. Jag vet inte, jag antar att alla delägare gör det = kunderna? Antagligen kan du gå på någon årsstämma och rösta.

2. Bra inställning! Många på den yttersta högerkanten tycks tvärt emot dig tro att alla former av kollektiva företeelser är hemska kommunistorganisationer :).

1. Tveksamt. Kan inte du kolla upp det? :) EDIT: vem nominerar dem??? :confused: Det där kan inte stämma.
2. Yttersta högerkanten? Jag...? Frivilliga lösningar är alltid de bästa, hur många som löser sina problem samtidigt utan att tvinga med andra i deras lösning bryr jag mig inte om.

Markus skrev:
Frågade pris på min GSXR600 1998 igår, den har gått ner med 40%. Tjohoo vad skoj.

Kan det bero på:
1. den blivit mer än 6 år?
2. jag kommit över 25 strecket?
3. Jag har kört skadefritt en säsong?

1. Nej
2. Nej
3. Nej

Är vad jag tror iaf. Brukar vara 25år och har haft körkort i 5år för att det ska bli lägre premie. Att man bara är 25 och har haft kort i ett år brukar inte vara bra. Det skadefria verkar dom skita i. Finns ju dom som kört prickfritt i 30år och premien är fortfarande relativt hög.

Dom har troligtvis gjort om klasserna på MC och din hoj har hammnat i en billigare klass. Äldre hoj med några år på nacken och ingen värsting effekt och så kanske den inte är drabbat av stölder och olyckor så mycket.

Markus skrev:
Ja, några sådana pengar blir det inte ändå ~6 för trafik och ~17 för halv...

Hehe flytta eller lär känna någon på ett försäkringsbolag :banana ... Jag är 23år gammal, har haft körkort i hela två månader och bor i centrala Hässleholm!

En GSX-R 750 -96 skulle kosta mig 3100kr/halvförsäkrad... Det måste vara rätt så billigt väl? :yoparty

Muhahahahaha

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...