Chippa x-boxen

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Var i stockholm ska man chippa boxen?

Vill ha tag i nån som e duktig & kan informera om skillnaderna mellan chippen.
Och så vill jag ha en 160gig hårddisk i den.

Kan nån hjälpa mig med info om nån duktig? :Bugar

Anders R skrev:
http://www.dvdirect.net/ sägers sig kunna göra det. Hammarbybacken inte så långt ifrån rapidos lokaler. Men om de är bra? Har aldrig haft med dem att göra.

En polare moddade sin X-box där och den funkar klockrent, har för mig att det va bra pris oxå, hur som helst så är han riktigt nöjd!
//Twinsucker

Dvdirect verkar kanon, 1500 för Alladin advance & 160gig hårddisk, dessutom tog det bara tre dagar, verkar kanon :tummenupp

Psxcare tog 1700, fast det tog 2-3 veckor för dom att grejja det :tummenner

Lartes skrev:
Psxcare tog 1700, fast det tog 2-3 veckor för dom att grejja det :tummenner

Skumt min moddade dom på samma dag jag lämnade in den....X-lite chippet och 120 GB....men huvudsaken att du blir nöjd jue :tummenupp

Krigge skrev:
Kan inte nån länka/lägga upp en faq om vad man sen gör med sin chippade maskin?
Man kollar på alla divxfimer från boxen.
Man har spel på hårddisken istället för på skivor, massor med musik och mycket mycket mer:)

BlackArmy skrev:
Skumt min moddade dom på samma dag jag lämnade in den....X-lite chippet och 120 GB....men huvudsaken att du blir nöjd jue :tummenupp

Dom hade fått in en stor order från exclusive cars, 60 bilar skulle moddas till europeisk standard med scart å allt vad det innebär, men om dom skulle ha x-box i dom vet jag ej :va

Men men den blir förmodligen färdig så jag kan hämta den på lördag, sen blir det till att fylla den :hihi

Back