Chinese Democracy har läckt.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Chinese Democracy har läckt. (Guns 'n' Roses)

...dvs titelspåret från Guns 'n' Roses nya album. Eller det är väl bara Axl kvar från orginabesättningen numera, men i alla fall. Låten har läckt och du kan plocka ner den HÄR! :banana

Last edited:
Äh, jag tycker det är en ok låt. Inget underverk direkt, och Axl kunde ju fått yla lite mer som förr i tiden, men wtf. En mellanmjölkstrea i betyg.

Tycker att den är för långsam på något sätt..det är inte ett skönt tungt gung och inte en snabb hård låt heller..den ramlar någonstans mellan. Inte helt :tummenner men ändå inte :tummenupp :P

ja vad fan ska man säga? varken jättebra eller pissdåligt. Jag avskyr när folk alltid hänvisar till att det gamla materialet e mycket bättre "innan dom sålde sig och skaffa nya frisyrer" men tyvärr e guns ett band som man vill minnas från 80-talet till början av 90-talet.

Nja, hade inga förväntningar så jag är inte besviken, men dom (Axl) kan bättre än så här...

ja vad fan ska man säga? varken jättebra eller pissdåligt. Jag avskyr när folk alltid hänvisar till att det gamla materialet e mycket bättre "innan dom sålde sig och skaffa nya frisyrer" men tyvärr e guns ett band som man vill minnas från 80-talet till början av 90-talet.

Då ska jag reta upp dig med att jag minsann tyckte att Sahara Sellouts var bättre förr när dom var unga och arga och hette Sahara Hotnights.

En jag mötte Lassie: Jag träffade en av tjejerna i gruppen (dom är ju härifrån) på något så orockigt som ett ettårskalas, vi pratade litegrann och hon frågade vad jag tyckte om dom, varpå jag mitt pucko svarar "Jamen ni är ju skitbra, jag har slangat hem allt ni gjort" :huvet
(Dels har jag ju inte gjort det, så bra tycker jag inte att dom är, men jag ville väl vara snäll och överdriva hur bra dom är, dels så säger man väl inte åt en artist att jag köper inte skivorna, jag slangar) :huvet

Hon tog det bra, hon sa "Jag hoppas att du inte plankar in på konserterna också" varvid jag dyrt och heligt lovade att betala för alla jag går på, ett löfte jag dyrt och heligt har hållit, jag har inte gått på några...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg