Cheyer som armbågstacklas på krogen!

Det är väl ganska utbrett att tjejer tror sig kunna bete sig hur som helst på krogen för att de vet att de kommer undan med det. Killar gör det inte i samma utsträckning på grund av risken att få en knogmacka serverad.

Med tanke på hur folk är i allmänhet och hur mycket värre de blir när de får ett glas i handen gör du säkrast i att undvika uteställen helt. De är inte bra för blodtrycket.

Med tanke på hur folk är i allmänhet och hur mycket värre de blir när de får ett glas i handen gör du säkrast i att undvika uteställen helt. De är inte bra för blodtrycket.

Bara jag som tycker tvärt om? Alldeles för lungt och tråkigt på uteställena allt som oftast. :/

Nu är nog Arken inte riktigt samma sak som ett utestälke i Sthlm eller annan större stad.. :-)

Näh, det får man väl hoppas.

Edit: Däremot är ts från uppsala, och där brukar det väl vara rätt lungt där med... :näsblod

Edit2: Var rätt segt i sthlm med sisst jag var, men kanske var på fel ställe? :va

Last edited:
Personligen hade jag väl på typiskt svensk manér muttrat att hon var ett långhårigt jävla drägg som borde klippa sig o skaffa ett jobb. Hehe. Å andra sidan hänger jag inte vid bardisken. Där är jag bara för att hämta nästa runda till bordet. Och ge dricks om barjockeyn inte drar fötterna efter sig. ;)

kärlek börjar alltid med bråk! :tungan

Jag blir också lite förvånad

1. Varför står du och tar plats vid bardisken?
2. Hur lyckades du få stryk av en liten späd tjej som du dessutom tyckte om?
3. Hur vågar du egentligen dessutom erkänna det för ett par 1000 hojåkare? :)

Finns ett sätt.

Lurva efter och under tiden doppar du ett par finger i ditt glas, sen när du är ifatt fångar du hennes uppmärksamhet och påtalar att hon nog råkade stöta till dig. Under tiden för du upp handen som för att stryka mot kinden men istället drar du dina nu blöta fingrar ner över ansiktet.

Har du tur fattar hon inte riktigt vad du gjort och ser rätt paj ut i nyllet resten av kvällen:banana

Näh, det får man väl hoppas.

Edit: Däremot är ts från uppsala, och där brukar det väl vara rätt lungt där med... :näsblod

Edit2: Var rätt segt i sthlm med sisst jag var, men kanske var på fel ställe? :va

Var väl rätt bombastiskt helgen i Stockholm :näsblod

Oroväckande ojämlikt på krogn tycker jag. För nån månad sen dansade jag med en chey som tog mig på kådden. Hade jag fått för mig att ta henne på hugget hade jag både blivit utkastad och anmäld.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt