Gröön
Trivs på banan!
Skam den som ger sig! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner ingen press alls...
Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var därJag börjar ge upp hoppet nu va
![]()
Fan!! Här händer ju ingenting! Nästan så man känner sig frestad av att lägga upp en tråd om den söta blondinen nera på min lokala ICA, och mina trevande försök med det motsatta könet![]()
Jag känner ingen press alls...
Jag mer nervös att öppna denna tråden än jag var första gången jag klev upp på scen med bandet som 13åring och vi hade repat in klyschigaste låten ever... Eller den gången när jag var 14 och vi skulle spela på musikdirekt, och jag skulle sjunga med... eller första gången jag klev upp på scen och skulle sjunga...
Eller den gången då vi spelade bronsmatch i en cup i hockeyn, jag va målvakt, och efter två perioder, det va en cup så de körde bara två perioder, i alla fall, efter två perioder, sudden death och sedan straffar, tredje straffen släpper andra lagets målvakt in och för att vinna var jag tvungen att rädda den tredje och avgörande straffen på mig...
Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var därJag börjar ge upp hoppet nu va
![]()
Drysen-Pysen, har du kollat om dom har några lediga jobb där på ICA MAXI?
Så får han jobbet...som det sen visar vara hennes tjänst för att hon slutat![]()
Hahaa.....och hon startar en "Den blyga killen på MAXI"-tråd på något häst eller hundforum![]()
Så får han jobbet...som det sen visar vara hennes tjänst för att hon slutat![]()
Ok. Här händer inte mycket. Vem av oss ringer ICA Maxi och tar reda på vad den där tjejen heter? Finns det nån här med ett uns skådespelare i sig?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |