Checklista på SuperMotard?

BAWS!

bawsBaby!
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
2010, KTM 690 SMR
Hej..
tåg bågekort för exakt en vecka sen..
är inne på att köpa en Motard..
KTM eller Husa

har aldrig haft hojj förr.. bara moppe..

så tänkte fråga vad jag ska titta extra noga på när jag är o tittar på en cykel..

barnsjukdomar osv..

aGGeLiTO skrev:
Hej..
tåg bågekort för exakt en vecka sen..
är inne på att köpa en Motard..
KTM eller Husa

har aldrig haft hojj förr.. bara moppe..

så tänkte fråga vad jag ska titta extra noga på när jag är o tittar på en cykel..

barnsjukdomar osv..

Prova sökfuntionen :fyllisar

Men kort då: Husa en riktig räser med fläskigt drag men mer service än t.ex KTM625, 660. Intervallerna ligger på 10 timmar, byte olja + filter sen bör du justera ventiler om det börjar bli knepigt att starta den. Dessa service grejjer är inga problem när man gjort det 2 ggr. Skitenkelt!

Men jag skulle nog råda dig till en KTM 625, 640, 660..då får du åka mer och som första riktiga hoj är vell det prio 1?

Sjukdomar på KTM va jag vet är att kopplingslagret gärna pajjade vid cirka 800 mil på 625 -02 Finns säkert mer...prova sökfunktionen!

Köpa min 620 från 2001 med 62 hk på slangen? Helsystem, trimkam, fugge + endurokit till.

Akra-Linkan skrev:
Prova sökfuntionen :fyllisar

Men kort då: Husa en riktig räser med fläskigt drag men mer service än t.ex KTM625, 660. Intervallerna ligger på 10 timmar, byte olja + filter sen bör du justera ventiler om det börjar bli knepigt att starta den. Dessa service grejjer är inga problem när man gjort det 2 ggr. Skitenkelt!

Men jag skulle nog råda dig till en KTM 625, 640, 660..då får du åka mer och som första riktiga hoj är vell det prio 1?

Sjukdomar på KTM va jag vet är att kopplingslagret gärna pajjade vid cirka 800 mil på 625 -02 Finns säkert mer...prova sökfunktionen!

Köpa min 620 från 2001 med 62 hk på slangen? Helsystem, trimkam, fugge + endurokit till.

hehe vad ska du ha??
:)
har lite dåligt me pengar.. har bara 40 att röra mig på just nu tyvärr. sen måste jag handla kläder o hjälm oxå

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back