Chaufför för Bil sökes!(dagtid) Har du B-kort? Har just mist mitt

en polare till mig är arbetslös och trevlig och har körkort, men han har ingen bil.. har du egen?

Inte såvitt jag vet IAF.
Jag känner en som tappade körkortet och skulle åka moppe ett tag som letade med ljus och lykta efter en 30 moppe som gick att köra helt utan KK/förarbevis.

Två dagar innan han skulle få tillbaka körkortet stoppades han av polisen som konstaterade att moppen var trimmad (gjorde kanske 50-55)

Dom tyckte synd om honom som var så urbota korkad så dom skickade hem honom och sa att han skulle låta bli moppen i två dagar, det gjorde han!

Jodå man får ta förarbevis för EU-moppe och terrängkort när man blivit av med det vanliga körkortet.

Mvh Stephenj

Sök lyckan i Gbg-delen.

Många som är där är inte dom andra forumdelarna.

Inte såvitt jag vet IAF.

Du kan inte bli av med förarbeviset för eu-mope, oavsett vad du gör. Du kan köra full, ha en trimmad moppe eller bara bete dig som vilken idiot som helst, och påföljderna kan bli förjävliga i största allmänhet. MEN, ditt förarbevis får de inte ta. Vet dock inte hur det är med att ta ett helt nytt förarbevis när man har indraget körkort... Men om man nu får behålla det oavsett vad så borde man väl få ta det oavsett vad också, eller?:va

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka