Charlie Sheen

I samband med att jag läste tråden här gick jag in på http://www.tmz.com/

Mycket riktigt finns där spaltmeter att läsa om senaste skandalerna. Ligger även ute ett antal video intervjuer med Charlie Sheen. En varar nästan i 45 minuter där han får fritt spelrum att säga i princip vad han vill. Orkade inte lyssna på mer än inledningen.

"Charlie Sheen Spills his gutz on tmz"

http://www.tmz.com/videos/

Aftonhoran sitter väl och bevakar dessa siter efter något intressant att slänga in på sin egen hemsida för att locka läsare :zpy

Fast är man en skitstövel bara för att man bryr sig mest om sig själv och livets goda :va
Det kan ju förvisso känneteckna en del skitstövlar men det är väl knappast just det som gör honom till en skitstövel?

Nej du är inte en skitstövel om du gillar det goda i livet. Men den som bla. Spöar på sina flickvänner borde väl kvalificera under kategorin skitstövel

Nej du är inte en skitstövel om du gillar det goda i livet. Men den som bla. Spöar på sina flickvänner borde väl kvalificera under kategorin skitstövel

Där håller jag helt och hållet med dig, dock är jag totalt ointresserad av hans privatliv så jag kände inte till just detta då det inte framgick av inlägget där det stod att han gillade att knarka, supa och sätta på horor.
Då är han helt enkelt en skitstövel som njuter av livets goda just för att han kan misstänker jag.

Jag såg senaste intervjun på någon kanal med honom, han har dock några poänger.

Hade han jobbat på bensinmack hade inte hans arbetsgivare kunnat ha synpunkter på hans privatliv, han har (på senare tid) aldrig kommit till jobbet i ett sådant skick att han inte har kunnat sköta det.

När han kom till jobbet (någorlunda i skick) och ville göra sitt jobb så fanns det inga manus att spela in, för manusförfattarna hade inte skrivit några, eftersom Charlie var på festhumör....

Sen ger han en välförtjänt känga till AA, en förening där nästan 5% av alkoholisterna blir botade, inga imponerande siffror direkt.....

Slänger in en länk till de klippet som omnämns ovan:

Charlie Sheen on NBC

Han är så jävla skön!
Är det bara jag som vågar erkänna att jag är avundsjuk?

Det är svårt att egentligen veta vad han känner, om han verkligen är så glad som han är.

Mitt motto är - behöver man droger för att må bra så är något fel. En "normal" människa ska kunna må bra utan sånt.

Hade jag varit pundare hade jag nog låtit som han, speciellt när man ska förklara sig framför andra människor.

Jag tycker synd om hans familj och blev jääävligt besviken när jag fick se hur pass långt gången han är i sitt missbruk. Han ser ut som en rik knarkare och låter som en, ja som bara en knarkare kan låta.
Han har inte många rätt när han sitter där och pratar och förnekar hur pass illa läget är, det kan inte vara great med hans familj och barn..

Innan var han min hjälte när jag trodde han åtminstone hade styr på det hela men han verkar ha tappat allt nu.

Jag tycker synd om hans familj och blev jääävligt besviken när jag fick se hur pass långt gången han är i sitt missbruk.

Frugan verkar väl vara likadan, de hade ju haft koksrejs då när det blev polisanmälan.

Enligt Denis Leary ska John Stamos ersätta i 2½ men, kan det vara sant?

Urrssch..

Enligt Denis Leary ska John Stamos ersätta i 2½ men, kan det vara sant?

Urrssch..

Vafan? Var säker på att de skulle lägga ner serien direkt.

Jaja, jag tror inte den blir långlivad i alla fall. Hela anledningen att den blev så lyckad var ju att det var en avspegling av Charlies liv (fast med mindre droger)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa