Charlie Sheen

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hahaha...

"-When did you last take drugs?"


"-eeehhh....."

Stoned Sheen is a fun Sheen.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag såg senaste intervjun på någon kanal med honom, han har dock några poänger.

Hade han jobbat på bensinmack hade inte hans arbetsgivare kunnat ha synpunkter på hans privatliv, han har (på senare tid) aldrig kommit till jobbet i ett sådant skick att han inte har kunnat sköta det.

När han kom till jobbet (någorlunda i skick) och ville göra sitt jobb så fanns det inga manus att spela in, för manusförfattarna hade inte skrivit några, eftersom Charlie var på festhumör....

Sen ger han en välförtjänt känga till AA, en förening där nästan 5% av alkoholisterna blir botade, inga imponerande siffror direkt.....
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Förstår faktiskt inte varför alla är så intresserade av vad andra gör? Jag kommer från en småstad där skvaller är en olympisk gren men jag har aldrig förstått vad som är så roligt med det?

Sheen har ju helt klart ett underhållningsvärde det förstår jag men varför ska han behöva sitta i ett tv-program och förklara sig för att han gillar att festa? Visst droger är både dåligt för dig och olagligt men han skadar inte någon annan!

Personligen skulle jag gärna festa ngn gång i hans sällskap...

Amerika är ju skenhelighetens högborg där man går i kyrkan varje söndag efter resan till Reno...
Syrran var i USA under superbowl och trodde knappt sina ögon då de hade ett eftersnack om finalen samt ett separat om hur Cameron Diaz hade matat sin pojkvän med popcorn osv!

Människor behöver en hobby förutom tv:n och sluta leva sitt liv genom andra!
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jösses :3freak :glömdet

Där var det inte många rätt... Lite övertro på det egna jaget kanske?


Man kan kolla intervjuer från tidigt 90-tal och se att han hade hybris redan då.

Farligt att tjäna för bra, och bli för erkänd.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Man kan kolla intervjuer från tidigt 90-tal och se att han hade hybris redan då.

Farligt att tjäna för bra, och bli för erkänd.

Det var ju en hel generation skådespelare som sköt sn karriär i sank i slutet av åttiotalet.
Fartblinda.
Jag blir glad när de lyckas komma tillbaka.
Mycket begåvning.

Som Belushi sa:
"Många festar lördag kväll.
För mig är hela livet lördag kväll."
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Sheen har ju helt klart ett underhållningsvärde det förstår jag men varför ska han behöva sitta i ett tv-program och förklara sig för att han gillar att festa? Visst droger är både dåligt för dig och olagligt men han skadar inte någon annan!

Personligen skulle jag gärna festa ngn gång i hans sällskap...

Det töntigaste var hur reportern ville att han skulle skämmas för att nån brud var rädd att överdosera. Det sågade han ju rätt bra :D

Excentrisk och smått galen är han ju helt klart fast måste säga att han verkar rätt skön också. Tror det hade varit jävligt skoj att ta en rejäl utgång med honom.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Vem fan bryr sig vad en skådespelare sysslar med privat så länge det inte skadar någon.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Det töntigaste var hur reportern ville att han skulle skämmas för att nån brud var rädd att överdosera. Det sågade han ju rätt bra :D

Excentrisk och smått galen är han ju helt klart fast måste säga att han verkar rätt skön också. Tror det hade varit jävligt skoj att ta en rejäl utgång med honom.

Gillar du att spöa på tjejer, punda och knulla horor, så skulle det nog bli en jävligt rolig kväll. Annars skulle det nog inte bli så kul.

Man ska nog inte blanda ihop honom med hans tv personlighet, i verkligheten verkar han vara en skitstövel av rang
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Vem fan bryr sig vad en skådespelare sysslar med privat så länge det inte skadar någon.

I USA älskar nog folk att gotta sig i den här typen av journalistik där en journalisten intervjuar kändisen i fråga enskilt.

Det är bara att titta tillbaka på olika kändisar som "gjort" bort sig i allmänhetens ögon. I princip varenda person har talat ut i TV. De känner nog ett behov av att få förklara sig. Annars hade journalisten inte haft något objekt att intervjua. Det är inte många kändisar som har någon verklig personlig integritet längre.

Är det någon som kommer ihåg Jan Michael Vincent som spelade Stringfellow Hawke i Airwolf? På sin tid var han antagligen en av de tv-skådespelare som som fick bäst betalt. Kolla vad hans missbruk gjort för honom. Charlie Sheen verkar gå i hans fotspår. Jag tycker inte han ger sken av att vara en person som har kontroll över sitt missbruk. Det finns nog inget som stoppar honom från att återgå till drogerna. Han har gjort sitt val.

Personligen tycker jag man borde strunta i att skriva så mycket om kändisarnas liv. Så glamourös verkar tillvaron inte vara ärligt talat. Att sitta och gotta sig i andra människors tragedi ger jag heller inte mycket för. Det är väl det som återstår. Låt vettiga människor få media utrymmet istället. Genuina personer med äkta engagemang. Inte sådana som är skapade av media och multinationella företag som Tiger Woods.
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Man ska nog inte blanda ihop honom med hans tv personlighet, i verkligheten verkar han vara en skitstövel av rang

Fast är man en skitstövel bara för att man bryr sig mest om sig själv och livets goda :va
Det kan ju förvisso känneteckna en del skitstövlar men det är väl knappast just det som gör honom till en skitstövel?
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top