Ch Wsm

OverBoost

VIP
Gick med
22 May 2007
Hoj
Ch Racing, Honda CRF250
Är CH WSM något att ha? Funderar nämligen på att sälja min RS för att köpa en. Funkar dom bra eller mycket strul? Vill bara få reda på lite fakta om hojen och vad ni ägare tycker om den, effekt, kvalité osv. Sen är det ju detta med fyrtakt, är den pigg eller slö?

joo du din rs går en aning bättre ska du se!

Denna hoj är ganska slö i jämförelse men det är ju inte kris iallafall jag menar utseendet är ju fränt:D!

Jo, det är klart. Men är mer sugen på motard, menmen. Visst, RS:en är pigg men risken att den skär är ju större än på en 4-takt.

undrar egentligen hur många "är denna bra, för och nackdelar" trådar som har kommit upp det senaste.

mm det är rätt många...
Börjar bli lite överflöd av..; är denna bra? har den mkt effekt???

Men som sagt var WSM är jävligt behaglig att köra vibbrerar inget!:P
Går mjukt och fint:D dock inte så fort!:P

Hallå, det sista jag skulle ha gjort är att byta ner mig till en ch racing när man har en rs. Klart dom är snygga och har bra dämpning och kvalite. Men vad ska man ha en snygg hoj till när man inte har roligt på vägarna. Själv gjorde jag tvärt om , bytade från en ch racing wsm till en aprilia rs. Ångrar inte en sekund. Det blev som att byta från moped till en ninja:) kanske inte men ändån, Mycket stor skilnad på effekt. Sen tyckte jag ch racingen hade lite dålig mätare, ingen belysning , så när det var mörkt såg man ej hastigheten. Sen var där bara trip mätare, så när man ändrade klockan mm , så försvan miltalen.

Ger dig ett tips som jag tycker, behåll rs , varmkör den ordentligt innan du börjar pressa den, så ska det inte vara en större risk för att den havererar

Den totala miltalssträckan försvinner väl ändå inte när man ändrar klockan eller raderar trippen?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti