Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spillolja..... Eller castrol gps, båda funkar nog lika bra i den effektstinna motorn!När ni ändå håller på och tjötar i denna tråden istället för den andra så kan jag passa på att fråga vilken olja jag ska fylla på i hojen nu när jag ska byta inför säsongen?
Spillolja..... Eller castrol gps, båda funkar nog lika bra i den effektstinna motorn!

Spillolja..... Eller castrol gps, båda funkar nog lika bra i den effektstinna motorn!

När ni ändå håller på och tjötar i denna tråden istället för den andra så kan jag passa på att fråga vilken olja jag ska fylla på i hojen nu när jag ska byta inför säsongen?
Biltemaolja funkar nog finfint till din hoj. Det är inte så noga, den kommer inte nypa för att du kör på billigare olja, och du kommer inte få mer effekt av att köra med dyr olja.

Oj, var detta en seriös tråd? Förlåt mig isf.Du har väl åkt 125a en gång i tiden, och när det ställs en fråga så behöver väl inte du vara spydig..
Med det svaret du hade, kunde du behållt för dig själv!![]()
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem