Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spillolja..... Eller castrol gps, båda funkar nog lika bra i den effektstinna motorn!När ni ändå håller på och tjötar i denna tråden istället för den andra så kan jag passa på att fråga vilken olja jag ska fylla på i hojen nu när jag ska byta inför säsongen?
Spillolja..... Eller castrol gps, båda funkar nog lika bra i den effektstinna motorn!
Spillolja..... Eller castrol gps, båda funkar nog lika bra i den effektstinna motorn!
När ni ändå håller på och tjötar i denna tråden istället för den andra så kan jag passa på att fråga vilken olja jag ska fylla på i hojen nu när jag ska byta inför säsongen?
Biltemaolja funkar nog finfint till din hoj. Det är inte så noga, den kommer inte nypa för att du kör på billigare olja, och du kommer inte få mer effekt av att köra med dyr olja.
Oj, var detta en seriös tråd? Förlåt mig isf.Du har väl åkt 125a en gång i tiden, och när det ställs en fråga så behöver väl inte du vara spydig..
Med det svaret du hade, kunde du behållt för dig själv!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |