Ch racing,

_RaLLaN_

Guest
Har haft en gasgas 125 motard 06a, nu en ktm 125 exc 05a. Ktm är fan så mycke goare att glida runt på fast ljudet är ju inte lika "tufft" som gasgas..
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2807718 Tack! Det finns någon som tycker som jag att gasgasen inte är den absolut bästa 125an...
Är nog inte många som tycker att den är den bästa, men jag tycker den är snygg och gött ljud. Sen tycker jag ktm plockar den motormässigt. Men utseende och ljud är ju en smaksak.
 
Last edited:

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Norrköping
Hoj
SXV 550 -06
2807746 Känner en som hade gasgas, den skar rätt ofta.. Twedie kan nog hålla med om det.
Man ska blanda i tanken :fakta
Men när man hör alla nya typ: ÅååÅÅååååå FaaannNNnN GasGASsss ÄRrrr SååS brRAe Faen!! Knääckcker Kätem Och alA ANraA JÄvvllAA N00B 125mor!!"

Då tänker man: Jahopp... och du kan mycket om gasgasen? Eller såg du bara i en tidning att GasGasen var dyr som fan och det måste alltså vara den bästa?

Håller med att gasgas är bra men knappast den bästa 125mman som finns! Det gör mig ledsen när alla (Dom flesta är nya) säger det.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2807770 Man ska blanda i tanken :fakta
Men när man hör alla nya typ: ÅååÅÅååååå FaaannNNnN GasGASsss ÄRrrr SååS brRAe Faen!! Knääckcker Kätem Och alA ANraA JÄvvllAA N00B 125mor!!"

Då tänker man: Jahopp... och du kan mycket om gasgasen? Eller såg du bara i en tidning att GasGasen var dyr som fan och det måste alltså vara den bästa?

Håller med att gasgas är bra men knappast den bästa 125mman som finns! Det gör mig ledsen när alla (Dom flesta är nya) säger det.
Tmn e dyrare. :hihi
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2807770 Man ska blanda i tanken :fakta
Men när man hör alla nya typ: ÅååÅÅååååå FaaannNNnN GasGASsss ÄRrrr SååS brRAe Faen!! Knääckcker Kätem Och alA ANraA JÄvvllAA N00B 125mor!!"

Då tänker man: Jahopp... och du kan mycket om gasgasen? Eller såg du bara i en tidning att GasGasen var dyr som fan och det måste alltså vara den bästa?

Håller med att gasgas är bra men knappast den bästa 125mman som finns! Det gör mig ledsen när alla (Dom flesta är nya) säger det.
Gasgas har väl inte ett separat oljekärl väl?
 

Vinne

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Ort
Malmö
Hoj
KTM 660 / ER6-N
Köpr en honda nsr skitbra är dem min har aldrig pajjat :D nyare modellen dock inte den gamla den är skitful :p
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top