Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
japp vad jag har hört så finns det risk att du blir dragen av en trimmad moppe.The red power skrev:hej har en liten fråga är ch racig nån bra hoj ..går de o leka lite me den eller är de bara en a till b hoj![]()
finns de nån risk att man blir dragen av nån trimmad moppe![]()
Wargen skrev:Finns en grej där uppe i menyn som heter SÖK http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=99650&highlight=racing
mne säger bara en sak ch äger dt
The red power skrev:men menmne säger bara en sak ch äger dt
![]()
![]()

en ny dt kostar väll 49kWargen skrev:Hur kan du säga det när du inte har kört nån av dem?
Jämför pris sen också![]()
CHn kanske snyggast
men en DT sm är inte direkt ful heller NSR_MAN skrev:en ny dt kostar väll 49kå en CH går väll på ca 35k
CHn kanske snyggast
men en DT sm är inte direkt ful heller
sen går den väll mycket bättre
![]()

Wargen skrev:45 papp och ja den går MYCKET bättre
men man behöver ju inte ha ny dt, går ju att köpa überjahn's![]()

-Rosen- skrev:japp vad jag har hört så finns det risk att du blir dragen av en trimmad moppe.
tydligen så är den lätt att leka med. ladda ner Solids film
Enligt yamahas sida så kostarNSR_MAN skrev:men jag syftade på Sm veritonen den är väl dyrare
![]()

ledsen, menade förstås att det var padde som "spelade huvudrollen".Solid snake skrev:Sådär ja.
Ja det är klart, det var liksom meningen, men ändå jag som filmar, alltså är filmen min tekniskt sett.-Rosen- skrev:ledsen, menade förstås att det var padde som "spelade huvudrollen".
Solid snake skrev:Ja det är klart, det var liksom meningen, men ändå jag som filmar, alltså är filmen min tekniskt sett.![]()
OCH tvålens film, han har ju redigerat den!!tvålen skrev:HOST HOST....................

|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |