Ch Racing WSM/WXE 125. Ta frågorna här.

ROGER IN!
Hehe...:D Blev ett jävla liv av en liten hastighetsmätare. Men eftersom jag var förra ägaren till den Ch;n som Emil äger så måste jag med handen på hjärtat träda fram och säga att jag inte ens visste att man kunde ställa om den. Men 85 lär väll vara en underdrift eller? sen beror det ju ganska mycket på vad man väger och hur mycket luft man fångar när man kör en ch då dem är ganska effektsvaga:fakta Däremot roliga som fan när man kör på kurviga vägar!

ROGER UT!

Tjenare :D Ja, så allvarligt är det ändå inte men allt och alla spårade :tungan

Har blivit 30 mil hittills, allt mellan crossbana, till landsväg och nu snö, den är helt underbar att köra och jag är väldigt nöjd med köpet :)

Jag är rätt stor, dryga 1.90 och 95 kg så det spelar ju som sagt in en del, toppar väl 90-95 nu när mätaren är inställd.

Har du msn?

http://emil123.picturepush.com/
Där finns det lite nya bilder på den :)

Tjenare :D Ja, så allvarligt är det ändå inte men allt och alla spårade :tungan

Har blivit 30 mil hittills, allt mellan crossbana, till landsväg och nu snö, den är helt underbar att köra och jag är väldigt nöjd med köpet :)

Jag är rätt stor, dryga 1.90 och 95 kg så det spelar ju som sagt in en del, toppar väl 90-95 nu när mätaren är inställd.

Har du msn?

http://emil123.picturepush.com/
Där finns det lite nya bilder på den :)

Du har PM:tummenupp

Har köpt mig en CH Racing 125 4t WSM 2006a :) Extremt nöjd med ljudet! Väldigt glad att det är en Yamaha motor också med tanke på reservdelar, service osv. Har tidigare kört Cagiva Mito och en Cagiva Planet, båda har behövt mycket skruvande och det är tröttsamt!

WSMen är ett bra val att börja med! Stark, snygg, grymt ljud och rolig att köra :)

Har köpt mig en CH Racing 125 4t WSM 2006a :) Extremt nöjd med ljudet! Väldigt glad att det är en Yamaha motor också med tanke på reservdelar, service osv. Har tidigare kört Cagiva Mito och en Cagiva Planet, båda har behövt mycket skruvande och det är tröttsamt!

WSMen är ett bra val att börja med! Stark, snygg, grymt ljud och rolig att köra :)

Stark? :-p

Jag känner mig tveksam...
Den kan säkert vara kul på många sätt, men styrkan är inte något TTR-motorn är känd för, annat än bristen på den :)
Det är väl skit samma egentligen, den låter (nästan) som en stor hoj och går att wheela med, mer behövs inte.

Det är väl skit samma egentligen, den låter (nästan) som en stor hoj och går att wheela med, mer behövs inte.

Betoning på nästan på ljudet så köper jag det :)
Men att man kan ha kul med lite effekt har jag aldrig sagt emot
Jag körde ju ändå strypt mestadels av 125-tiden

Men jag är fortfarande tveksam till att den är stark för att vara en 125a

Hade en Yamaha XT för något år sedan(samma motor), har lite trim som ligger, PMa om någon är intresserad.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT