Ch Racing WSM/WXE 125. Ta frågorna här.

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
eXter skrev:
2314705 D e no mycket troligt... jag har en kompis me 75cc på derbi senda går 140
Då e d ju ändå 50 extra kubik på 125an


isåfall lär han ju ha max portat block + hel mk prorace setup vilket jag inte tror diin s.k polare har råd med. då det går på över 15000+ + att man gärna bränner 1 kolv eller 2 i veckan ;) en sådan setup har väl cirkus 18-20 hk ..
en ch har 11 ? lite skillnad grabben :fatta! :huvet :7peta :4skrika
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
kieL skrev:
2313261 ahaha på tal om wsm. det var en jävel här i stan som sade att han hade varit uppe i 155 med sin :banana :tuttar :lol .. högst troligt menar jag.. haha

Jo men visst..! om du träffar honom igen, säg att du sätter 1K på att han inte varit det ,tryck 2 eller 3 gånger på knapparna längst till höger på hastighetsmätaren, då kommer det stå typ 105 eller liknande i underkanten, visa honom det, ta dina pengar och gå o köp nått fint..
eXter skrev:
2314705 D e no mycket troligt... jag har en kompis me 75cc på derbi senda går 140
Då e d ju ändå 50 extra kubik på 125an
Var det en kompis från Bajk? eller nej, det förståss, då hade du ju vetat allting om alla mc, och du hade du vetat att det inte går att räkna riktigt så + att din sk. kompis moppej*vel är 2-takt och CH'n 4-takt..
förlåt om jag anklagade dig för något, men de som börjat med att säga sådana här saker, brukar visa sig vara av denna typ
kieL skrev:
2315618 isåfall lär han ju ha max portat block + hel mk prorace setup vilket jag inte tror diin s.k polare har råd med. då det går på över 15000+ + att man gärna bränner 1 kolv eller 2 i veckan ;) en sådan setup har väl cirkus 18-20 hk ..
en ch har 11 ? lite skillnad grabben :fatta! :huvet :7peta :4skrika
det låter ju extremt troligt att ett litet fukko gjort detta, och sen är ute och kör på gatan med den..! :rolleyes:
 
Last edited:

Hegg

Livsnjutare
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R1 -07
HannesH skrev:
2322657 Jo men visst..! om du träffar honom igen, säg att du sätter 1K på att han inte varit det ,tryck 2 eller 3 gånger på knapparna längst till höger på hastighetsmätaren, då kommer det stå typ 105 eller liknande i underkanten, visa honom det, ta dina pengar och gå o köp nått fint..

Var det en kompis från Bajk? eller nej, det förståss, då hade du ju vetat allting om alla mc, och du hade du vetat att det inte går att räkna riktigt så + att din sk. kompis moppej*vel är 2-takt och CH'n 4-takt..
förlåt om jag anklagade dig för något, men de som börjat med att säga sådana här saker, brukar visa sig vara av denna typ

det låter ju extremt troligt att ett litet fukko gjort detta, och sen är ute och kör på gatan med den..! :rolleyes:


blir det nån testrun lr ? :D:banana
 

Hegg

Livsnjutare
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R1 -07
Sundin skrev:
2341085 Jaaaaduu.. min mekaniker blev lite försenad nere i italien, men på onsdag kommer han hem, så jag räknar med att få ihop skiten på torsdag eller fredag.

okej , najs :tummenupp hoppas den går bra :D
 

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
eXter skrev:
2314705 D e no mycket troligt... jag har en kompis me 75cc på derbi senda går 140
Då e d ju ändå 50 extra kubik på 125an


och hur mkt tror du cubiken spelar roll då? :S

skriv inte saker du inte vet ngt om:fatta!
 

Sundin

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2006
Ort
Långt borta
Hoj
Ingen
roligt hihihihihihhii.... tappade bort ett knaster igår. fan. tyvärr grabbar.. ser ut som om ni får vänta ennu längre :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
 

Hegg

Livsnjutare
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R1 -07
Sundin skrev:
2347390 roligt hihihihihihhii.... tappade bort ett knaster igår. fan. tyvärr grabbar.. ser ut som om ni får vänta ennu längre :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet


så jävla otur .. jag som var sugen på en testrun .. :argpådato
 

Sundin

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2006
Ort
Långt borta
Hoj
Ingen
Nu är den ihop! går _mycket_ bättre på låga varv, dock inte så stor skillnad på höga :p dessutom är den inte instyckad rätt ännu. film får ni först när den är inkörd ;)
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Sundin skrev:
2357995 Nu är den ihop! går _mycket_ bättre på låga varv, dock inte så stor skillnad på höga :p dessutom är den inte instyckad rätt ännu. film får ni först när den är inkörd ;)


Nu har du haft 7 minuter på dig att köra in den.FILM!!!!!!!!!!!!1111111oneoneone :4skrika
 

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Ort
Sthlm/spånga
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Hittar ingen återförsälgare i stockholmstrakten.. Någon som vet???
skulle gäna vilja se den på riktigt..
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
*MACKE* skrev:
2360677 jag köpte min ch i motala förra veckan ,,, dom är kanon stjysta där :tummenupp

får jag fråga varför du ska lacka den?:confused:
 

Nicke_6

Knäclas
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Kalmar
Hoj
Ch racing wsm 125:a
På min ch racing som e -05 allså knappt ett år gammal har redan börjat rosta som tusan ringde till dinhoj och frågade om det gick på garantin men det gjorde det ej !!
För det e jätte dåligt lack på den så framåt vintern blir det att strippa ner hela mc:n och lacka om allt.
Och sen n'är allt e av ska ja passa på att porta upp den lite med !

Rätt tråkigt på en så ny hoj den ända kommentaren som dom hade var att det e en riktigt dålig lack på dom flesta ch racing!!

Vet ej om han har samma problem
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Nicke_6 skrev:
2363824 På min ch racing som e -05 allså knappt ett år gammal har redan börjat rosta som tusan ringde till dinhoj och frågade om det gick på garantin men det gjorde det ej !!
För det e jätte dåligt lack på den så framåt vintern blir det att strippa ner hela mc:n och lacka om allt.
Och sen n'är allt e av ska ja passa på att porta upp den lite med !

Rätt tråkigt på en så ny hoj den ända kommentaren som dom hade var att det e en riktigt dålig lack på dom flesta ch racing!!

Vet ej om han har samma problem

Jo, dinhoj har ju inte jätte bra service, känns inte som de bryr sig speciellt mkt om de som redan köpt. När jag hade haft min i ca dygn, så började batteriet strula, laddade ur sig på någon timme fast att man tog ut det och laddade fullt, samtidigt så ställde förgasaren om sig på nån vänster, så ringde vi dit MINST dagar i säkert vecka innan de ens "hade tid" att prata med mig. De sa att "vi har så mkt folk här nu..".

Vilken färg blir det då
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top