MickeZX7R
Posör
Det här motorcykelmärket behöver förstås en egen tråd, och här då främst för 700-modellerna Heritage, Sport och Adventure.
2-cylindriga 4-taktare på ca 70 hk (där Sport-modellen bänkats till något mer) Sitthöjd ca 80-83 cm.
Heritage Sport Adventure

Mitt personliga intryck efter något år med Sport-modellen:
Oväntat pigg maskin med kvalitetskänsla.
Dubbla! Brembo-ok fram. Overkill? Ja men enormt effektivt om man är beredd på motkraften.
ABS - tryggt med den broms-setupen hojen har.
Cruise-control!...som faktiskt är jäkligt behagligt på längre turer än en mil : )
Superfränt ljud vid fullgas! Från halvmesigt mullrande till vansinnesvrål.
Cool design bortsett från framskärm och skylthållarstativet bak.
2-cylindriga 4-taktare på ca 70 hk (där Sport-modellen bänkats till något mer) Sitthöjd ca 80-83 cm.
Heritage Sport Adventure



Mitt personliga intryck efter något år med Sport-modellen:
Oväntat pigg maskin med kvalitetskänsla.
Dubbla! Brembo-ok fram. Overkill? Ja men enormt effektivt om man är beredd på motkraften.
ABS - tryggt med den broms-setupen hojen har.
Cruise-control!...som faktiskt är jäkligt behagligt på längre turer än en mil : )
Superfränt ljud vid fullgas! Från halvmesigt mullrande till vansinnesvrål.
Cool design bortsett från framskärm och skylthållarstativet bak.