Jag har en 600cc kawa-motor som jag vill frächa till.
Jag tänkte justera ventilerna, men eftersom jag har plockat bort motorn kanske jag skulle passa på att serva någon mer...
Kom gärna med förslag på vad jag kan göra för att få motorn att gå en stund till.
Tack på förhand
Jag tänkte justera ventilerna, men eftersom jag har plockat bort motorn kanske jag skulle passa på att serva någon mer...
Kom gärna med förslag på vad jag kan göra för att få motorn att gå en stund till.
Tack på förhand
. Har man tid och lite tålamod är det både roligt och lärorikt. Ta det bara försiktig och håll allt rent.