Centerpartistiskt valarbete

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Borgerligheten kunde så klart inte låta sossarna komma undan med all uppmärksamhet kring hederskidnappningar, tortyrliknande misshandel av ej lydig dotter, utvisade toppdiplomater och annan åtråvärd publicitet.

Centerpartiet överträffar nästan socialdemokraterna med att slänga in en hederlig gammal foliehattsnazist i leken:

11 septemberattackerna 2001 och Förintelsen under andra världskriget är båda verk av judar. Det hävdar en centerpartistisk riksdagskandidat på egna hemsidan.

– I scenariots form kan jag säga: Börja tänk på det här. Det kanske ligger något mer bakom konspirationsteorierna än vad belackarna säger, säger kandidaten till Rapport.

Politikern hänvisar till ”andliga upplevelser” till stöd för sin uppfattning. Specifikt pekar han ut en judisk affärsman som ansvarig för 11 septemberattackerna.

”Estonia”-katastrofen och mordet på utrikesminister Anna Lindh är, enligt riksdagskandidaten, resultatet av aktioner styrda av en grupp på 13 judiska finansfamiljer.

Att Centerpartiet är sveriges gamla hederliga nazistparti visste jag men det här är ju bara för fånigt för att vara sant. :lol

Knasig grej att driva en hemsida under epitetet World Peace Foundation kan man tycka. :rofl Fredsrörelsen är bevisligen inte klok. :fakta

http://www.peace.se/

kan du inte länka till inslaget i rapport?, du brukar inte vilja klicka på länkar till DN SVT osv. som är hyfsat kända men den där peace-länken klarar jag mig nog utan.

" säger kandidaten till Rapport."

Last edited:
Foliehatt OCH rättshaverist, det här blir ju bara bättre och bättre. :lol Den som CC:ar flest och viktigast personer vinner!

Subject: Jag kräver en dementi av SVT!
Date: Sun, 16 May 2010 08:33:10 +0200
From: Ove Svidén <ove@peace.se>
To: Christina Johannesson <christina.johannesson@svt.se>, Jan Axelsson <jan.axelsson@svt.se>, Mikael Pettersson <Mikael.Pettersson@svt.se>, JK Justitiekanslern <registrator@justitiekanslern.se>, Åklagarmyndigheten <registrator@aklagare.se>
CC: Publicistklubben <aina.jutterstrom@tv4.se>, PK Expressen <gorankarin@comhem.se>, Publicistklubben sth <ulrika.knutson@telia.com>, Eva Kopito <eva.kopito@nyheter24.se>, Per Ankersjö <per.ankersjo@stadshuset.stockholm.se>, Vice Prime Minister Maud Olofsson <registrator@enterprise.ministry.se>, Solveig C Ternström <solveig.ternstrom@riksdagen.se>

World Peace Foundation Stockholm, 16 maj, 2010

till: SVT

kopia: Advokat Leif Silbersky AB, Box 12706 Stockholm

Jag kräver en dementi av SVT!

Journalistens Mikael Pettersson program om mig är ett skickligt hopkommet förtal.

Programmet från fredagen den14 maj är kraftigt vinklat

Inslagen är hårdklippta

SVT rubriksättning av texterrna är en ren provokation

Jag framställs med ett antal felcitat som en antisemit

Motsatsen gäller! Min beundran för det judiska folkets mångtusenåriga kamp för rättvisa är helt intakt!
(som tex, när jag till en grupp gymnasieelever från den Judiska Skolan i Stockholm talade om att Jehovah gav sitt utvalda folk de svåraste uppgifterna, så fick jag en applåd)

Min aning om de 13 finansfamiljernas inblandning i de senaste tusen år av krig har bekräftats av David Rockefeller med ord såsom: 'Ove Svidéns scenarier om pengaväldets uppkomst stämmer till 95%.'

SVT desperata hänvisningar till 'konspirationsteorier' är talande för ER mottaglighet för indoktrinering.

Det kränkande förtalet från SVT smutskastar mitt arbete för World Peace Foundation

Jag kräver en kraftig dementi från SVT!

Ove Svidén

Ordförande, Insamlingsstiftelsen World Peace Foundation
ove@peace.se www.peace.se 08-25 86 43

P.S. Jag tackar för att SVT med den här 'affären,' hjälpt mig att pröva devisen: 'I kriser prövas vännen'

http://blog.lege.net/dummy.txt

Foliehatt OCH rättshaverist, det här blir ju bara bättre och bättre. :lol Den som CC:ar flest och viktigast personer vinner!

Fenomenalt roligt, jag gillar speciellt:

folierad fåne skrev:
  1. PK Expressen
  2. Advokat Leif Silbersky AB, Box 12706 Stockholm
  3. gav sitt utvalda folk de svåraste uppgifterna, så fick jag en applåd)
  4. ER mottaglighet för indoktrinering.
  5. mitt arbete för World Peace Foundation
  6. Jag kräver en kraftig dementi från SVT!
  7. 'I kriser prövas vännen'

1. :lol
  2. Då brukar man ha rent mjöl i påsen. :gnissla
  3. Applåd bevisar ALLT :D
  4. Ni är dumare en mej :fakta
  5. Som säkert är jätteframgångsrikt och viktigt :rolleyes:
  6. Inte en vanlig alltså, en KRAFTIG :4skrika
  7. Inte ens mina polare fattar vad jag menar :gråta

Har han gått i skrivkurs hos GR - ELLER?!

Back