Cedergren Vann i Spanien !

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard
Suzuki Team 1 föraren Tim Cedergren vann det prestigefyllda Tävlingen i Spanien ,som körs i samband med träningslägret där många av Spanska ,norska,engelska & Svenska-eliten laddar inför 2006 säsongen , Tim fick inte till tidskvalet så bra 4a.
Finalheat 1 :
kom iväg 2a efter en spanjor som vurpade och tim blev 1a ,Eifrem klöv en motor i första heatet.

Finalheat 2 :
Tim kom iväg 2a igen efter spanjoren som vann och Tim 2a vilket gjorde att Tim vann totalt och visade att han är att räkna med 2006 , han har inte kört 1meter sen operationen i augusti förra året utan bara jobbat med rahabilitering styrka & kondition.

tyvär har jag inte övriga placeringar i tävlingen där bland annat ejdehage,eifrem,dygd,nilsson & co var med !

Suzuki Team 1
Crille #6

Där ser man! Det lönar sig att "vila" sig i form med andra ord... Fanns det några intressanta namn bland deltagande britter då ?

fetsladd skrev:
Suzuki Team 1 föraren Tim Cedergren vann det prestigefyllda Tävlingen i Spanien ,som körs i samband med träningslägret där många av Spanska ,norska,engelska & Svenska-eliten laddar inför 2006 säsongen , Tim fick inte till tidskvalet så bra 4a.
Finalheat 1 :
kom iväg 2a efter en spanjor som vurpade och tim blev 1a ,Eifrem klöv en motor i första heatet.

Finalheat 2 :
Tim kom iväg 2a igen efter spanjoren som vann och Tim 2a vilket gjorde att Tim vann totalt och visade att han är att räkna med 2006 , han har inte kört 1meter sen operationen i augusti förra året utan bara jobbat med rahabilitering styrka & kondition.

tyvär har jag inte övriga placeringar i tävlingen där bland annat ejdehage,eifrem,dygd,nilsson & co var med !

Suzuki Team 1
Crille #6

Mmm han e snabb TC. Då blir du "driver no2" i Zuka teamet denna säsong då? :hihi Eller? :va

RaceMe skrev:
Mmm han e snabb TC. Då blir du "driver no2" i Zuka teamet denna säsong då? :hihi Eller? :va

Det är därför jag inte är där ....vilar mig i form :hihi här hemma i det härliga :huvet sverige :huvet
nej jag drar snart jag med till Belgien/Tyskland för min uppladdning ,
så får vi se efter det vem som är nr:2 i zuka-teamet
Tim och jag drar 18april för träning med Seel & Fuerrentino i Belgien och avslutar veckan med Stendal 1a Tyska m. där vi kör Prestige 450cc klassen

Crille

Ejdehage 3a, Dygd 7a tror jag - men han satte snabbaste varvtid. (just efter han vurpat). Eifrem koerde fort men spraengde motorn foersta heatet. Lanad hoj till andra.

2a efter Tim var Xavier Rodrigues, som koerde snabbare men vurpade. 4a var en kille pa en Beta med Honda-motor, akandes i roadracingstil.

Sjaelv gick det sa daligt som det kan ga ungefaer. Inte ens A-final.

Stort grattis till min granne :) har lovat att Tim ska få prova min Turbo hoj om han vinner SM så crille se till och vinn före tim... ;)

vilken "prestigefyllda" tävling handlar det om?
Eller var det bara träning?

Back