samuelandersson
Ny medlem
Hejsan.
Har en FZR 600 som inte tänder på cylinder 2 o 3. Detta uppkom då bateriet på min hoj va slut o jag skulle starta med hjälp av ett bilbatteri
. Trodde först att det va tändspolen som pajat, men sedan ja monterat en ny så gick det i allafall inte. Så med uteslutningsmetoden har ja kommit fram till att det måste vara cdi-boxen. Kan man laga en sån eller vart kan man få tag på nån billig sådan, en ny kostar ju en del. Eller kan man montera nån piratbox eller använda sig av nån annan hojs box? Det kanske rent av är nån här som har en liggandes o vill bli av med?
Tacksam för svar.
/En som längtar till våren
Har en FZR 600 som inte tänder på cylinder 2 o 3. Detta uppkom då bateriet på min hoj va slut o jag skulle starta med hjälp av ett bilbatteri
. Trodde först att det va tändspolen som pajat, men sedan ja monterat en ny så gick det i allafall inte. Så med uteslutningsmetoden har ja kommit fram till att det måste vara cdi-boxen. Kan man laga en sån eller vart kan man få tag på nån billig sådan, en ny kostar ju en del. Eller kan man montera nån piratbox eller använda sig av nån annan hojs box? Det kanske rent av är nån här som har en liggandes o vill bli av med?Tacksam för svar.
/En som längtar till våren