Cdi box

RgOlsson

Medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 Superduke R -16
Läste någon stans att man kan sätta aprilians cdi box på rgf en så skulle den varva bättre :confused: Någon som har en anning om detta :va

[dude...asså, detta gör inte att den varvar bättre, de gör bara så att den drar från bottnen.. men du får sämre acc och för att genom föra prossen så måste du skära i cdi boxen och detta kan ej återställas! GÖR DE INTE

secondsky skrev:
[dude...asså, detta gör inte att den varvar bättre, de gör bara så att den drar från bottnen.. men du får sämre acc och för att genom föra prossen så måste du skära i cdi boxen och detta kan ej återställas! GÖR DE INTE
Nemen tjena! Bor du i växjö för jag har nämligen flyttat hit precis och undrar om det inte finns någon att ta en runda med nån gång. Måste ju finnas någon go väg här i närheten?

zpeppy skrev:
Nemen tjena! Bor du i växjö för jag har nämligen flyttat hit precis och undrar om det inte finns någon att ta en runda med nån gång. Måste ju finnas någon go väg här i närheten?

passa dig, han har tydligen 47 hästar i sin mc...

secondsky skrev:

Okej låter inte kul...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...