bandit666
Bandit666
Som rubriken,.
Honda 954 2002
plockade hem hojjen från italien i vintras,
startade då och nu ska den besiktas i morgon.
Den har stått hela vintern och ville inte hoppa igång idag när jag skulle gå igenom den och kolla så allt funkar.
Det finns inte ens en antydan till att den vill hoppa igång alls
* Köpte nytt batteri idag, tänkte om en cell var trasig men det hjälpte inte.
* Böt alla säkringar jag kunde hitta
* klämt på alla kabel kopplingar och letat efter någon som inte sitter ordentligt men hittar inget
* Soppa pumpen går igång när jag slår på hojjen
* jag har kollat stöd kontakten, koppling kontakt
* Satt power commander på den, tog bort den med, startar ändå inte
* Då den gått som stunt tidigare saknas tipp sensorn men dom 2 yttersta kontakterna där är byglade för att koppla förbi tipp spärren.
Har ingen tipp sensor som ska sitta där men jag testade polarens cbr1000rr tipp sensor som har samma kontakter men det blev ingen skillnad, startar fortfarande inte.
Sitter ett spyball larm på den och dessa ska ha en egen immobilizer med, någon som vet om dessa spökar något ?
jag har den fjärrkontrollen som är gråaktig med 2 gröna knappar till den.
Jag funderade på att koppla ur larmet men har inte gjort det ännu.
besiktning i morgon bitti som sagt, ska till garaget lite senare igen för att fortsätta,
kom med ideér, oavsett om det är gissningar eller fakta!
Honda 954 2002
plockade hem hojjen från italien i vintras,
startade då och nu ska den besiktas i morgon.
Den har stått hela vintern och ville inte hoppa igång idag när jag skulle gå igenom den och kolla så allt funkar.
Det finns inte ens en antydan till att den vill hoppa igång alls
* Köpte nytt batteri idag, tänkte om en cell var trasig men det hjälpte inte.
* Böt alla säkringar jag kunde hitta
* klämt på alla kabel kopplingar och letat efter någon som inte sitter ordentligt men hittar inget
* Soppa pumpen går igång när jag slår på hojjen
* jag har kollat stöd kontakten, koppling kontakt
* Satt power commander på den, tog bort den med, startar ändå inte
* Då den gått som stunt tidigare saknas tipp sensorn men dom 2 yttersta kontakterna där är byglade för att koppla förbi tipp spärren.
Har ingen tipp sensor som ska sitta där men jag testade polarens cbr1000rr tipp sensor som har samma kontakter men det blev ingen skillnad, startar fortfarande inte.
Sitter ett spyball larm på den och dessa ska ha en egen immobilizer med, någon som vet om dessa spökar något ?
jag har den fjärrkontrollen som är gråaktig med 2 gröna knappar till den.
Jag funderade på att koppla ur larmet men har inte gjort det ännu.
besiktning i morgon bitti som sagt, ska till garaget lite senare igen för att fortsätta,
kom med ideér, oavsett om det är gissningar eller fakta!