CBR900RR -93 köphjälp?

Peanutboy skrev:
4600mil, import, dock Svenskreggad, ej original färger, hyffsade däck o drivpaket....

Nu till det skumma killen vill inte sätta i batteriet och starta den!
Han säger att den är vinterkonserverad och har inte tid med att starta den för en ev. köpare....
Men han kan skriva under på ett papper att motorn är OK.... :confused:

Vad ska man ge för en sådan?

Tjä där jag tittar på exact samma hoj som du och jag undrar lite bad han om handpenning av dig osså.jag har följt lite andra trådar som han varit involverad i här på sporthoj och han verkar inte reko.Jag känner han inte o säger inte att han luras.men var försiktig bara.så du inte köper skit av han,men som sagt jag e osså lite intresserad av den hojen priset e ju tilltalande :lol (kanske inte säga här men skit samma)lycka till iaf se vem av oss som åker dit kanske :brinnerup

Ska köra dit i veckan och titta på den.... Får se vad det är i alla fall....

Men 25K är ett bra pris!

Du verkar vara så sugen på hojen att du nästan köper den i vilket skick som helst, ta med en polare som kan se med öppna ögon vilket skick hojen är i och säger han kass så är den säkert det också hur sugen på hojen du än är.

Lycka till och kolla andrra hojar av samma modell så du har något att jämföra med.

Nej jag känner mig inte tvingad att köpa just denna hojen!
Har ett par andra som också är av intresse!

Ev. en GSXR1100 -94 som är en Streetfighter, finns på: GSXR1100

Men titta på den skadar ju inte...
Jobbar själv bilmekaniker och "lite" kan man om motorer och dyl.

Peanutboy skrev:
4600mil, import, dock Svenskreggad, ej original färger, hyffsade däck o drivpaket....

Nu till det skumma killen vill inte sätta i batteriet och starta den!
Han säger att den är vinterkonserverad och har inte tid med att starta den för en ev. köpare....
Men han kan skriva under på ett papper att motorn är OK.... :confused:

Vad ska man ge för en sådan?

oooooooooooooooooooohhhh... KÖP INTE UTAN ATT PROVSTARTA/PROVKÖRA!!

Kolla lagerknack!!! jag VET.. inne på min andra motor :(

Peanutboy skrev:
Nej jag känner mig inte tvingad att köpa just denna hojen!
Har ett par andra som också är av intresse!

Ev. en GSXR1100 -94 som är en Streetfighter, finns på: GSXR1100

Men titta på den skadar ju inte...
Jobbar själv bilmekaniker och "lite" kan man om motorer och dyl.

Jag fick mail av killen precis o han säger att ingen får provköra hojen då den är avställd o han vill inte riskera någonting,jag sa vill du sälja den så får du ju ställa in den i trafik igen.?? eller.åsikter är välkommna

JaDeM skrev:
Jag fick mail av killen precis o han säger att ingen får provköra hojen då den är avställd o han vill inte riskera någonting,jag sa vill du sälja den så får du ju ställa in den i trafik igen.?? eller.åsikter är välkommna

se mitt svar i den andra tråden.

Hur som helst är det i ett annat läge om det är denna hojen. Fattade inte det först. Jag säger bara. SKIT I DEN! det verkar ju helt klart som det är något skumt med den hojjen alltså. Ägaren hittar på en massa undanflykter för att slippa låta dig testa den innan du köper den. Då är den ju troligen kass på något sätt.

Som någon tidigare sa...ser ut som skit, luktar skit...kan inget annat vara är skit!

Klrz skrev:
se mitt svar i den andra tråden.

Hur som helst är det i ett annat läge om det är denna hojen. Fattade inte det först. Jag säger bara. SKIT I DEN! det verkar ju helt klart som det är något skumt med den hojjen alltså. Ägaren hittar på en massa undanflykter för att slippa låta dig testa den innan du köper den. Då är den ju troligen kass på något sätt.

Som någon tidigare sa...ser ut som skit, luktar skit...kan inget annat vara är skit!

men o andra sidan får man bara veta vad som e fel så vet man det iaf o får det med det i priset på den sen för vilket fall som helst så får han inte mer för hojen ändå och ska han själv fixa det så får han lägga cashen iaf.tror det blev rätt så? heheh

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT