CBR600RR som stunt hoj??

Helgon26

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2005
Hoj
CBR929
Jag har hört att CBR100RR ska vara bygd för antiwheeli.......... har även CBR600 det?? eller fungerar den bra att bygga stunthoj på? 2006 års modell snackar vi om. Eller något annat som ni skulle rekomendera att bygga stunthoj på?

Last edited:
Helgon26 skrev:
2299793 Jag har hört att CBR100RR ska vara bygd för antiwheeli.......... har även CBR600 det?? eller fungerar den bra att bygga stunthoj på? 2006 års modell snackar vi om.

Drevatså är den nog helt ok fast du har ju redan en bättre stunthoj :tummenupp

Helgon26 skrev:
2299793 Jag har hört att CBR100RR ska vara bygd för antiwheeli.......... har även CBR600 det?? eller fungerar den bra att bygga stunthoj på? 2006 års modell snackar vi om. Eller något annat som ni skulle rekomendera att bygga stunthoj på?

antiwheeli? swingen är byggd för att minska ofrivilliga wheelis, kan lova att den går att köra på bakhjulet minst lika lätt som med vilken cykel som helst.

Helgon26 skrev:
2299793 Jag har hört att CBR100RR ska vara bygd för antiwheeli.......... har även CBR600 det?? eller fungerar den bra att bygga stunthoj på? 2006 års modell snackar vi om. Eller något annat som ni skulle rekomendera att bygga stunthoj på?

Nicklas ek använder en CBR 1000 06a och det funkar ju bra...
http://www.nicklas-ek.com/

Finns grabbar i svedala som lirar 600rr -06. Lite större drev och du har en underbar stunthoj vad jag vet! cbr måste vara den vanligaste stunthojen nuförtiden? :tungan

Jocke och jag har en 600rr :06a. Bara drevad -2fram och +6bak.. går bra att stunta. Riktigt skön hoj, gillar den!

Bifogat

• stunt-148.jpg
    stunt-148.jpg
    97.6 KB · Visningar: 130
  • stunt-188.jpg
    stunt-188.jpg
    71.4 KB · Visningar: 135
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...