Cbr600rr -03

De e bara täta me lite silikon eller en plastpåse ju :D

Vad exakt sökte du på när du hittade den på ebay? Köpte du kameran och skärmen separat? Blev sugen som satan på att göra något liknande!

Jag tog ström från bakljuset till kameran så den sätts på när man sätter på tändningen.
Men hur gjorde du med strömmen till skärmen? Satte du dit en cigghona framme vid styret eller nått?

Elegant lösning med kamera Andreas!. Jagfår erkänna har kört tung hoj sedan -85 och har aldrig haft en backspegel :gnissla. Kanske därför jag klarat mitt kort i alla år, jag inbillar mig nämligen alltid att jag har en bumse i kölvattnet så fort jag inte kollat mig om på 1 minut :D

Men just nu håller jag faktiskt på att montera mitt livs första backspegel på hojen, jag börjar bli gammal :D

Flummar på att tjöpa en sån där ny hjälm med bakåtsikt nästa gång jag byter helmut. Jag kan ju inte ha såna där moderniteter på mitt ånglok.

Jag tror att jag ska jaga ikapp dig på min HD på motorvägen, bara för nöjet att se dig knacka på displayen för att se vad som är fel :tungan

Elegant lösning med kamera Andreas!. Jagfår erkänna har kört tung hoj sedan -85 och har aldrig haft en backspegel :gnissla. Kanske därför jag klarat mitt kort i alla år, jag inbillar mig nämligen alltid att jag har en bumse i kölvattnet så fort jag inte kollat mig om på 1 minut :D

Men just nu håller jag faktiskt på att montera mitt livs första backspegel på hojen, jag börjar bli gammal :D

Flummar på att tjöpa en sån där ny hjälm med bakåtsikt nästa gång jag byter helmut. Jag kan ju inte ha såna där moderniteter på mitt ånglok.

Jag tror att jag ska jaga ikapp dig på min HD på motorvägen, bara för nöjet att se dig knacka på displayen för att se vad som är fel :tungan

:D
Börjar du bli lite stel göbbe lilla...

kan väl va coolt me lite moderna saker på dendär gamle härken :D

Yee, nu har jag äntligen fött tummen ur och satte dit stompgripsen.
Det tog tid för ja tänkte göra det ordentligt o tvätta rent ordentligt osv (jag tvättar inte hojen så ofta :D ) men de slutade med att jag spolade lite med vattenslangen o satte dit skiten på 2 minuter :D
Ja o instruktionen läste jag såklart efteråt :P

Känns bra hittills de lilla jag kört iaf så de blir nog bra...

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats