chili
Sporthojsnörd
När på året sålde du 929:an för 33' ? Det är vår nu, tänk på det
Det hela är ganska enkelt... jämför vad du får ge för en motsvarande hoj hos en handlare.
I detta exempel får du en nyservad hoj med 3 månaders garanti och bra däck för 35.900:- hos handlaren.
http://www.blocket.se/vastmanland/Honda_CBR900RR_Fireblade_32757436.htm?ca=16&w=3
Jag har sagt det förr och säger det igen... det är oftast fantasipriser på privata "blockethojar".
Själv sålde jag min 00:a 2009 för 33 pluringar, du MÅSTE kunna hitta mycket bättre för dessa pengar anser jag. 929:an Med insprutning, slimmare, mer lätthaterlig modernare snitt, bättre bromsar är en bättre hoj på alla sätt, även om inte den äldre är dålig

. Kolla riktigt noga på hojen om den är lagd, -spårar den som den skall, är det ngra andra skador än kåpskador? -tex metallen vid bromsslangarna uppe vid styret, är styrhalvorna kanske skeva, är ramen skev, fotpinnarna kanske fått sig en smäll, -skitdyrt om man inte kan stuka till dem lite själv osv osv.... Finns massor att kolla på om hojen är lagd. Ta din tid och inspektera noga och ta med ngn som kan hjälpa till, 4 ögon ser mer än 2