Cbr600f -90

Jacke

snaart 18
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
125cc
Nästan i nyskick och kostar 4000€ En jobbarkompis som har till salu. Är det ett bra pris för en så gammal hoj? Någon här som ägt en och har något att säga om hojen? Blir första stora cykeln så den borde väl vara lagom... Priset passar dessutom min plåmbok. Med lite hjälp från banken kanske. Minns inte hur mycket den är körd med men runt en 20 000km kanske. Så låt höra köp/låt bli :D

Första tanken är att det var lite i överkant, men jag har för mig att ni stackars finnar har lika sura priser som norrmännen, och såå dyrt var det inte. Har den inte gått merän 2000 mil är det enl mig ett rätt ok pris

//J

Jag tycker att du ska köpa den direkt, jag själv har börjat kolla runt på priserna och det verkar som man måste punga ut mellan 5000 - 6000 ifall man vill en honda 600 mellan 90 - 93

Jag är nästan redo på att betala 5500 för en -92 men får se hur det blir.

Jag skulle nog ändå föreslå att försöka hitta en -91 å framåt. Då gjordes en rejäl uppdatering av modellen (har jag för mig i alla fall - rätta mig om jag har fel). Jag själv skulle inte ge mycke för den äldre modellen. Om du inte har råd så är det väl okej med äldre också, men som sagt jag tycker den ska vara rejält billigare. Här i svedala så tycker jag priset är för högt, men i finland så kan det ju vara helt ok...

/lastu

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back