ljung_
Invalidos-MC
CBR600F2 som inte startar, stannade under färd imorse ~400 meter från garaget givitevis i en nedförsbacke så man var ju hel slut efter att ha rullat tebax och fick sniket åka bil till kneget.
Men iaf har kollat säkringarna och även konstaterat att det finns ginsta, värt att notera är att stiften sitter för jävla bökit till på denna modell.
Släppte även på dräneringen till förgasarna och det rinner ut bensin.
Nästa steg är det att demontera förgasarna, eller vad bör man kolla mer?
Min första tanke var att det inte kom ner bensin med tanke på det ringa avstånd jag kunde köra men det kommer ju som sagt var ut bensin när man dränerar förgasarna.
Men iaf har kollat säkringarna och även konstaterat att det finns ginsta, värt att notera är att stiften sitter för jävla bökit till på denna modell.
Släppte även på dräneringen till förgasarna och det rinner ut bensin.
Nästa steg är det att demontera förgasarna, eller vad bör man kolla mer?
Min första tanke var att det inte kom ner bensin med tanke på det ringa avstånd jag kunde köra men det kommer ju som sagt var ut bensin när man dränerar förgasarna.