Cbr125r 2011!

Ser ju riktigt grym ut! Bra att de uppgraderar till digital disiplay också :)

Någon som vet om de förstorat däcken och hojjen i allmänhet?
 
På bilderna verkar de helt klart ha växt i dimension. Diggar också den nya displayen, ett riktigt ansiktslyft jämfört med föregångaren!
 
Löjlig, visst ser den bättre ut än den äldre med cykelfälgar osv, men effekten vet man ju inte, de gamla gav ju drygt 12hk fast man får ha 15hk.

Jag provade en av de äldre och herrrrejises, det är ju som en moped, eller jag lovar en moppe med lite seeiöst väss tar den i acc men kanske inte i toppfart dock, jag fick upp den i strax över 110 på mätaren.

Men det sorgliga är ju just tat så här slöa var 125or på 70-talet typ.

Det ä synd om er, jag tycker att ni ska köpa 2taktare ock ostrypa vem fan märker det på många ställen i landet?
Jag har dock läst om ställen där de tydligen (snuten) testar 125or, Västerås bla.

Annars vad fan trots allt sk ni köra tung hoj sen, vad fan ska ni med de här snöpta mopparna till?
 
Kommer både 125:a och 150cc har jag för mig.[/Qden kommer bara i 125 och 250 va ja har hört

Ja just det... Ursäkta mig. 125 och 250 var det ja. Ursäkta mig :huvet

Annars vad fan trots allt sk ni köra tung hoj sen, vad fan ska ni med de här snöpta mopparna till?

Kan säga att 4-taktare funkar jätte bra i mitt behov. Jag som åker stigar och sånt. Det gör mig bara ännu mer impad på att köpa större sen :).

Väntar tills våren då man körupp och säljer sketrakorna å köper en varadero som man kan glida omkring på :Bugar

Ja... Jag är inte mycket för att räjsa och hålla på.
 
Last edited:
Kommer både 125:a och 150cc har jag för mig.

Hemma hos er kommer 125 och 250, här i thailand så har den nu kommit i 150cc, har en själv, ger 19.5hk och är ganska rolig att köra på de krokiga vägarna här.

Den är "stor" och misstas ofta för en 600cc av folk. Slänger upp en bild, tror 125an och min 150cc är identiska till utseende.

74113_450597572025_702052025_5887837_834644_n.jpg
 
Ser fortfarande moppeliten ut! :(


Den är verkligen inte moppeliten längre.

Frame: Twin Tube Diamond (Pentagon type)
Length: 1977mm
Width: 695mm
Height: 1130mm
Ground clearance: 185mm
Seat Height: 783mm
Wheelbase: 1310mm
Dry/Curb Weight: 138kg
Wheels: Alloy
Tyre size: front - 100/80-17, rear - 130/70-17
Tyres: Tubeless
Suspension(front): Telescopic Forks
Suspension(rear): Telescopic linked Mono shock
Brakes(front) 276mm Disk
Brakes(rear) 220mm Disk
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top