"CBR1137Turbo.wmv" - VAR ligger den ?? Efterlysning...

GuBe2

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Himla secondhand :-/
Jag har slarvat bort URL´en till detta filmklipp :(
Själva filen har jag - men jag tänkte länka till den...

Har sökt här, men kommer inte på vad tråden hette (om det var här öht. ).:va

Nån som vet ?

Filmen är 1:18 lång, tankfilm, börjar m tändningsnyckeln, och har tre klipp
- alla till 300+ , det sista m en annan hoj före upp till ~ 250, där den ger upp.

Var ligger den ? Tack på förhand :)

Mvh.
´ G ´
 
Last edited:
TACK "McB" ! :tummenupp

Nej, det är inte den filmen.
Men det är från den filmen ! :)
En "outtake" av de bästa bitarna , och utan musik.
( så man ostört kan njuta av motor- o vindljud = mer fartkänsla ).
( Dessutom slippa de olidligt skakiga side-shot klippen. Jag är allergisk mot skakiga filmer ! )


Alltså : då vet jag att det är "heliacs" hoj. Bra. (Gick ju inte att se på on-bike bilderna).

Filmen jag söker har alltså filnamnet "1137Turbo.wmv", är 1:18 lång (19,3MB).

- Den "McB" länkar till har filnamnet "1137T.wmv", är 5:21 lång (76,6MB).

Var ligger den korta versionen ?


Nån som vet ?

:)

Mvh.
´ G ´
 
McB skrev:
Tja, skicka ett PM till Heliac och fråga. Han om någon borde ju veta.
Lysande ! :fattartil

:D

icon6.gif


Mvh.
´ G ´
:)
 
Ha! Den hondan var ju skitball! Snyggt också med det där blåset där bak! En sån leksak skulle man haft... och även körkort kanske :tungan
 
Jag har det clipet på datorn, du kan få det på msn om du vill.

Edit: såg att du hade det själv, jag hittade det en gång och har även postat det på SH i en tråd som handlade om en hayabusa som drog upp i 200 miles i timman , så orkar du leta så :rolleyes: :)
 
Last edited:
FUBAR skrev:
Jag har det clipet på datorn, du kan få det på msn om du vill.

Edit: såg att du hade det själv, jag hittade det en gång och har även postat det på SH i en tråd som handlade om en hayabusa som drog upp i 200 miles i timman , så orkar du leta så :rolleyes: :)

Fubar, skicka klippet till mig så lägger jag upp det på webben. MSN: johnballong@hotmail.com
 
Jag har inte sätt filmen :( vill se :4skrika

edit: aaaaaaaaaaaaaa Perfa John :kiss

edit 2: men de funkar ju inte :(
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top