CBR1137Turbo bromsad

Gratulerar till ett jevla nice bygge!
Hoppas vi får se mer film med denna,men kör med förstånd om det nu går med den maskinen :confused:

Vad är det för motor och årsmodell?

Kanonfilm! Det gick fort att få ihop den filmen! Mycket redigerande i bilen? :hihi Men jag kom ju inte med på bild :( Jaja, kör nu lugnt och fint!

Riktigt fett bygge.
Tänk om man ändå kunde ha en turbomatad hoj =)

Ha en schysst sommar och kör lugnt

Går den inte lite väl magert runt 7000 :va

Antar att det var en dynojetbänk du körde i men vet du om den hade load control? eller klara den mäta alla hk med enbart massan i rullen?

PD skrev:
Går den inte lite väl magert runt 7000 :va

Antar att det var en dynojetbänk du körde i men vet du om den hade load control? eller klara den mäta alla hk med enbart massan i rullen?

Jo..lite mager där och även på slutet. Men det är under åtgärd..det magra runt 7 bör vara fixat genom större munstycken i pitorören och så ska jag gå upp från 116 till 118 i huvuvdmunstycke. Förra bänken jag körde i var en dynojet utan broms den här bänken hade broms.

fungera det bra även med den utan broms eller får man inte upp trycket alls då :va du fick ju tyligen inte upp tycket helt nu heller :(

Efter att ha sett filmen så är jag bara så galet sugen på en kopia av din hoj! :tummenupp
Vilken jävla übergrym förarmiljö!!! :Bugar
Siffrorna tänker jag inte ens kommentera, usch och fy satan vilket monster...

PS. Jag bör nog inte ha en sån hoj.... Galet på alla vis. VILL HA! =)

PD skrev:
fungera det bra även med den utan broms eller får man inte upp trycket alls då :va du fick ju tyligen inte upp tycket helt nu heller :(

Nja..i en vanlig bänk får man inte upp ladd... Då får man ställa på wg:n hårdare men då får man ett papper som inte ser ut som verkligheten.

Jag är nöjd med den här körningen..ganska lågt vrid men det är medvetet. Jag vill ha hög effekt med körbarhet..som du ser på filmen så börjar trycket regleras vid ca 0,7 bar..för att sedan sticka iväg och landa vid styvt kilot vid rödmarkeringen. Mycket körbar effektkurva..

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa