Vet inte om det är en dum fråga och alla har det, men här goes; Är det bara hondan som har en elektronisk styrdämpare som adapterar sig och ändrar "program" och styvhet etc. med körningen?
Måste säga att jag tycker att 1000RR är fräckast av de nya tusingarna. Svingen ser så jäkla rejsig ut, bara det! Sen har väl alltid honda haft bäst kvalitet i helhetskänsla och finish, +bäst garantier... Käns som det kvittar nån hk hit eller dit, eller kilo hit eller dit... Grymt råa hojar allihopa, men hondan har vunnit mitt hjärta. Det snodde förstaplaceringen från Rettan för en vecka sedan när de stod brevid varandra, käns mer solid och mindre plastig på något sätt. Sitsen på rettan är liksom lite för "flashig" o spejsig, sedan ser svingen på rettan ut som en upponervänd plastgalge eller nåt. Aja, jag gillar rettan som tusan fortfarande, men hondan... -damn var snygg!
Aja, tvungen o snacka av mig. Såg en tuta förbi mitt fönster för inte så länge sedan, så jag blev helt glad, som en brunstig älghona i jaktsäsong, och det är ju ett hojforum. Ursäkta svamlet. Skål.

Måste säga att jag tycker att 1000RR är fräckast av de nya tusingarna. Svingen ser så jäkla rejsig ut, bara det! Sen har väl alltid honda haft bäst kvalitet i helhetskänsla och finish, +bäst garantier... Käns som det kvittar nån hk hit eller dit, eller kilo hit eller dit... Grymt råa hojar allihopa, men hondan har vunnit mitt hjärta. Det snodde förstaplaceringen från Rettan för en vecka sedan när de stod brevid varandra, käns mer solid och mindre plastig på något sätt. Sitsen på rettan är liksom lite för "flashig" o spejsig, sedan ser svingen på rettan ut som en upponervänd plastgalge eller nåt. Aja, jag gillar rettan som tusan fortfarande, men hondan... -damn var snygg!
Aja, tvungen o snacka av mig. Såg en tuta förbi mitt fönster för inte så länge sedan, så jag blev helt glad, som en brunstig älghona i jaktsäsong, och det är ju ett hojforum. Ursäkta svamlet. Skål.


Last edited: