cbr1000rr, hur har ni gjort med baken?

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Hoj
...
Skall rensa baken på min cbr1000rr och håller på att leta efter en undertail att smälla dit. Har dock inte hittat nån jag fastnat för ännu.

Hur har ni gjort?
Nån som har ClearAlternativs bakljus med inbyggd blinkers?

Angående bikersneed så ska du kolla under rubriken "comp.werkes"! Tycker personligen att den är snyggare än den andra skylthållaren.
Jag har själv tänkt att fästa min miniskylt i princip direkt på slangklämman på slip-onet. Angående blinkarna så finns det lite alternativ. Antingen Clear Alternatives eller också fäster jag blinkersen "bakom" reg-plåten. Ett tredje alternativ är att tillverka några stag och fästa från ett par skruvar som sitter i ramen under kåpan och sedan fästa blinkarna där på något sätt. Kolla så förstår du. Jag har bara kollat lite snabbt hur man skulle kunna göra än så länge. Genomför nog operation "rensning" i mitten på veckan och kan då återkomma med bilder. :tummenupp

Jag kommer nog sätta dit ClearAlternatives bakljus samt rensa bort ALLT annat där bak. Kommer testa köra utan regskylt så får jag se hur besvärlig polisen blir.

Skall dock ha tag på en hugger och tror att jag vill ha en undertail också, skall putsa upp rykröret så får vi se hur blankt och fint det blir :)

Men jag vill se bilder på hur ni har gjort med röven på era cbr1000rr!!
Tips på snygga huggers och undertails är också välkommet!

Lorge skrev:
2329911 Jag kommer nog sätta dit ClearAlternatives bakljus samt rensa bort ALLT annat där bak. Kommer testa köra utan regskylt så får jag se hur besvärlig polisen blir.

Skall dock ha tag på en hugger och tror att jag vill ha en undertail också, skall putsa upp rykröret så får vi se hur blankt och fint det blir :)

Men jag vill se bilder på hur ni har gjort med röven på era cbr1000rr!!
Tips på snygga huggers och undertails är också välkommet!

Har iofs en CBR600rr, men har gjort precis som du har tänkt dig. Såhär blev min: http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=152598

\Masonit

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back