CBR1000rr-08 Uggly!!!

• Thread starter Thread starter Sniper
  • Start date Start date

Sniper

Guest
Tyvär verkar det som att nya bladen kommer se ut så här:skrämd
Påminner mig lite om vfr 800 96-98 typ, släpper honda en ny blade som kommer se ut så här så är det skam, då behöver dom inte lägga något krut på att få den jämnbördig mot dom andra 1000cc prestandamässigt, kan ju inte
va någon som äga ett sådant missfoster.

Bifogat

• cbr 1000 08.jpg
    cbr 1000 08.jpg
    44.3 KB · Visningar: 425
Inte jättesnygg, men inte jätteful heller.

Det har helt klart gjorts fulare hojar genom tiderna...

Tycker den ser ut som en R1a lite med den tanken och baken. Fronten ser ut som en kvaddad smörbulle. Tror att den kommer bli poppis att bygga streetfighter av iaf.

Svårt att bilda sig en uppfattning när man inte ser den framifrån. Fast det ser ju inte så lovande ut från sidan får jag säga. Å andra sidan så kanske det inte spelar så stor roll; ZX10:an har ju aldrig varit vacker och den har väl sålt hyffsat i alla fall?

Svårt att bilda sig en uppfattning när man inte ser den framifrån. Fast det ser ju inte så lovande ut från sidan får jag säga. Å andra sidan så kanske det inte spelar så stor roll; ZX10:an har ju aldrig varit vacker och den har väl sålt hyffsat i alla fall?

ZX10an (-05an och -08an, ej -06 -07) är den snyggaste sporthoj som tillverkats!

Tycker den ser ut som en R1a lite med den tanken och baken. Fronten ser ut som en kvaddad smörbulle. Tror att den kommer bli poppis att bygga streetfighter av iaf.

Om man tänker bort framkåpan verkar den bli en jävluskt fin fihter ja.

ser ut spm en speed 3:a med sjukt ful fråntkåoa på. Det fulaste på hojen är lysena.

Den är inte snyggare fram ifrån tyvär hittade jag inte dom bilderna, snarare värre fram ifrån.
Klart att alla inte tycker samma om utsende,men jag tycker den va skitsnygg
04-07 synd att utväcklingen går på fel håll.

Sniper...Din avatar är ju mer intressant än bladen. har du större bild på den??

jepp det har jag. Hoppas bara den kommer se ut så här, det manipuleras ju hej vilt med bilder nuförtiden.

Men det viktiga är att man vet när kawa släpper en ny zx10,a blir den grymm
prestandamässigt till skillnad från honda. iaf än så länge har det varigt så.

Bifogat

• Kawa_ZX-10R_08_Fake.jpg
    Kawa_ZX-10R_08_Fake.jpg
    44 KB · Visningar: 170
Last edited:
RaptorsandRockets skriver att det ska bli 1:1 i vikt effekt, och 175hk/175kg. Coolt, men inte snygg.

Då får man inte glömma att det är 1:1 med Honda-hk och Honda-kg vilket betyder att sanningen ligger någonstans vid 150hk på hjulet och 190kg körklar utan soppa...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard