CBR 954rr 03´a Stulen Avesta!

Johan81

När inte kraften räcker! Trimma...
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Honda cbr 954 03á (stulen)
Min gula CBR är stulen i natt!! FAN!!!
Reg UOF 457!!

Man blir lika arg varje gång man läser såna här trådar! Att inte folk kan hålla fingrarna borta från andras grejer! :mad:

Slå dem hårt i ansiktet om du hittar de jävlarna...

Bli fanimej galen av dessa inlägg. Va fan kan inte folk skilja på ditt och mitt!!

Jaktsäsong!

:(

Jag har en hagelsprakare :mad: , visst fan måste det vara jaktsäsong nu på hojkräksnappare!!!

Förbannat tråkigt att höra hoppas du får tillbaks den eller att det löser sig på bästa sätt.

Du kanske skulle kunna skriva ett par rader om hur och var, så vi andra kanske kan lära oss nåt för att förhindra fler stölder.

/mvh Calle

Johan81 skrev:
2163478 Min gula CBR är stulen i natt!! FAN!!!
Reg UOF 457!!

Lider verkligen med dig...fick min stulen förra helgen, vart en av de längsta veckorna i mitt liv. F-bolaget gör ju inte saken lättare direkt, man bara vet ju att de kommer försöka lura skjortan av en vid en eventuell utbetalning.

Hoppas du får tag på idioterna som tog den... :fatta! skulle de ha allihop!!!

Svar

Du kanske skulle kunna skriva ett par rader om hur och var, så vi andra kanske kan lära oss nåt för att förhindra fler stölder.

Den var låst inne på gården vid lägenheten! Man måste åka in på gården för att se den! Parkerade vid 23.30 och den var borta vid 06.00 på morgonen! polisen frågade om CBR´en hade varit på annons på blocket för 4 mc`n till blev stulna i natt och dom var ute på annons där! Men inte min så det var kanske en bonus för tjuven! Hur dom nu viste att den stod där????? :kulspruta

R-1000 skrev:
2163633 Shit! jag träffade ju dig utanför lundgrens idag,hade den blivit stulen då?

Jo det var den!! SNYFT!!

Johan81 skrev:
2163677 Du kanske skulle kunna skriva ett par rader om hur och var, så vi andra kanske kan lära oss nåt för att förhindra fler stölder.

Den var låst inne på gården vid lägenheten! Man måste åka in på gården för att se den! Parkerade vid 23.30 och den var borta vid 06.00 på morgonen! polisen frågade om CBR´en hade varit på annons på blocket för 4 mc`n till blev stulna i natt och dom var ute på annons där! Men inte min så det var kanske en bonus för tjuven! Hur dom nu viste att den stod där????? :kulspruta

Jo det var den!! SNYFT!!

Shit 4st i Avesta ??

Schhaaiissse.4st

Måste vara nån som fyller en tradare på 2dar eller nåt. Kanske kan vara (pytte lite bra) om flera blev stulna kanske polisen avdelar lite mer resurser. Låter juh som en liga ..

Jag kanske är naiv som tror så... :confused:

Inget nytt!

Det värkar som att Hondan är borta för all framtid! Snyft!!! :(

Inte nå nytt!

Postade nycklar och reg.bevis till försäkringsbolaget i går! Tur att det regnar så man slipper våndas så mycket, men få se hur lite dom vill att den var värd!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti