CBR 929 Stulen i Helsingborg

Stulen i Landskrona!

Såg på "stulnafordon.se" att en Fireblade stulits i Landskrona d.23/9.
Reg.nr XMS538. Silver/grå. Där fanns inga bilder.
Verkar som om moppegängen kommit igång ordentligt igen. Har varit en del bilinbrott och slangning av bensin runt där vi bor de senaste veckorna, och då bor vi ändå i den staddel som brukar anses som lugnast.

Tack för all hjälp

Tack för all hjälp att finna min hoj. Jag hoppas att den och alla andra som blev stulna kommer till rätta.
Mvh Mathias

Last edited by a moderator:
Jag vet redan att personerna bakom detta företag håller på med stölder & stöldgods. men tycker inte att det är lämpligt att namnge ett företag eller person bakom detta.

Polisen har redan uppgifter om detta..

Jag vet redan att personerna bakom detta företag håller på med stölder & stöldgods. men tycker inte att det är lämpligt att namnge ett företag eller person bakom detta.

Polisen har redan uppgifter om detta..

Varför inte ??

Då vet vi var man ska hålla sig ifrån.
Vem/vilka som stjäl hojarna.
Vem man inte ska köpa något av.

VILKET företag ?

Drygt med stölder. Drygt när hojen försvinner. :gnissla

Men att ett företag håller på med sån skit borde kanske belysas så att man inte i god tro nyttjar någon tjänst som företaget står för.

Om det anses olämpligt att direkt namnge företaget, skriv var det håller till, eller något annat som inte pekar ut direkt men gör att man kan lista ut vilket företag det handlar om.

Drygt med stölder. Drygt när hojen försvinner. :gnissla

Men att ett företag håller på med sån skit borde kanske belysas så att man inte i god tro nyttjar någon tjänst som företaget står för.

Om det anses olämpligt att direkt namnge företaget, skriv var det håller till, eller något annat som inte pekar ut direkt men gör att man kan lista ut vilket företag det handlar om.

Jag vet vilket företag det gäller :tungan men förstår nu wonderwizard varför det ska hållas lågt.Är han villig att dela med sig infon så kan ni säkert ordna det via PM.
Nog känsligt om det hängs ut här......tjuvarna är inte helt dumma och kommer det till allmänheten så försvårar det för eventuell utredning/span kanske.

Både Blacktriple & R1 racer har en poäng.

Jag vill absolut inte sumpa polisarbete eller riskera att dessa personer läser här om sitt företag & sedan drar öronen åt sig.

Men jag kan berätta att företaget inriktar sig först & främst på mopeder & motorcyklar.
företaget ligger i Helsingborgs regionen.

Vill du veta mer, så får du/ni skicka ett PM till mig.
men räkna med att om jag inte vet vem du är här på SH eller IRL, så kanske du inte får ett ordentligt svar heller

Ett företag som håller på med stulna moppar,mc m,m sicka idioter...

Både Blacktriple & R1 racer har en poäng.

Jag vill absolut inte sumpa polisarbete eller riskera att dessa personer läser här om sitt företag & sedan drar öronen åt sig.

Men jag kan berätta att företaget inriktar sig först & främst på mopeder & motorcyklar.
företaget ligger i Helsingborgs regionen.

Vill du veta mer, så får du/ni skicka ett PM till mig.
men räkna med att om jag inte vet vem du är här på SH eller IRL, så kanske du inte får ett ordentligt svar heller

Att du bara berättar för dom du känner tolkar jag som att du skyddar dom. Seså visa lite civilkurage nu :tummenupp

Att du bara berättar för dom du känner tolkar jag som att du skyddar dom. Seså visa lite civilkurage nu :tummenupp

jag skydda dom ? skulle inte tro det, då känner du inte mig.

sedan skyddar jag inte DOM, utan sporthoj.com
eftersom det inte finns några konkreta & fysiska bevis, så räknas det som förtal & kan lätt leda till en stämning, vilket jag inte tror att swedie skulle uppskatta. Därför tog jag bort namn & företagsnamn.

Bevis ha

jag skydda dom ? skulle inte tro det, då känner du inte mig.

sedan skyddar jag inte DOM, utan sporthoj.com
eftersom det inte finns några konkreta & fysiska bevis, så räknas det som förtal & kan lätt leda till en stämning, vilket jag inte tror att swedie skulle uppskatta. Därför tog jag bort namn & företagsnamn.

Jag har polisanmält det varit där å identifierat sakerna och jag tycker verkiligen vi borde hänga ut dom så polisen kan få mer bevis mot dom för dom orkar ju inte göra det själva
Sen är den firman nerlag sedan ett tag tillbaka efter det att lokal tidningen tog upp vad dom sysslade med
Så bevis finns

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...