CBR 900 RR punk !

Afterburner

Twinner sinner
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Suzuki SV1000S K4
Tjena gubbs! Nu är det dags att byta hoj! Kör nu en SV 650 S 99a o ska byta upp mig till en CBR 900 RR 99 framåt! :yoparty
Någon som vet några speciella brister på denna hoj? Något man ska tänka på?
Ha det nice, Mvh Afterburner [Sukka SV 650 S 99a MKT FIN Säljes! 40 Pixxx] :tuttar

Hondan är en mycket bra hoj, se upp för ex med många ägare försök hitta en med en eller två ägare i fint skick.
Betala gärna några kronor extra för ett fint ex i stället för att köpa nått billigt lik.
Kolla vxl lådan noga så att växlarna inte hoppar ur, som på alla sporthojar som körs hårt.

Afterburner skrev:
Tjena gubbs! Nu är det dags att byta hoj! Kör nu en SV 650 S 99a o ska byta upp mig till en CBR 900 RR 99 framåt! :yoparty
Ha det nice, Mvh Afterburner [Sukka SV 650 S 99a MKT FIN Säljes! 40 Pixxx] :tuttar

Sikta på -00 eller framåt. -99 och äldre är rena stenåldern jämför med senare modellerna.

Ta en från -00 o framåt istället , så du får sprut. Finns inga brister vad jag vet.. :va . Honda är kvalité !
Kolla växellåda , drivpaket , bromsar , spruckna kåpfästen pga bakhjulsåkning....

Tja... Mer är det nog inte... :näsblod

Har en 00'a 2500 mil, jag är andra ägaren på min, snubben som hadde den först är en sån underbart pedantisk person som körde den 1000 mil innan jag slet den loss från han ( bokstavligen slet den från han då han egentligen inte ens hadde en tanke på att sälja den =)

Är fruktansvärt nöjd med denna, kan enbart starkt rekomendera den till dig, sitter och försöker komma på nånting specifikt som jag inte är riktigt nöjd med men kan faktiskt inte komma på nånting. Enda jag kommer på är att det är jäkligt jobbigt att byta stift på den, men med lite tid så går det fin fint det oxå =)

För rätt peng så är min kanske till salu den oxå =)

98-99 är precis samma hoj, bara ändringar i färgsättningen mellan de åren. Verkar dock som om man får betydligt bättre försäkringspremier på 98 än på 99. 00 kom en helt ny modell med insprutning mm. Fram tom 99 hade bladen 16 tums framhjul, vilket minskar utbudet på däcksfronten, vilket ger dyrare däck.
Jag skulle nog satsat på en 00 eller nyare, men jag har ju redan kört min 99 under flera år.. Har du inte kört en literhoj förut, så blir du garanterat inte besviken på en äldre blade, och som sagt, lägre försäkring och lägre pris är ju alltid trevligt..
/B)

Afterburner skrev:

ZejtaN skrev:
Är fruktansvärt nöjd med denna, kan enbart starkt rekomendera den till dig, sitter och försöker komma på nånting specifikt som jag inte är riktigt nöjd med men kan faktiskt inte komma på nånting. Enda jag kommer på är att det är jäkligt jobbigt att byta stift på den, men med lite tid så går det fin fint det oxå =)

Kan bara hålla med och jag försöker inte ens sälja min till dig :hihi

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back